Aviseringar
Rensa alla

idioter på internet


Ämnesstartare

Och vad ska du göra åt det, slå dom med handväskan?


   
SvaraCitera

är jag en sån som du vill sondmata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj orkar inte läsa men håller med kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

idk, my bff, jill?

Varför är du på ett idiotforum om du inte gillar idioter?

mörknäs:

ett brev med deras personuppgifter

Varför skulle man bry sig om någon skickade ett brev med ens personuppgifter, dom kan man ju readan, dah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag gillar bilden på göbbels:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Boegen:

Och vad ska du göra åt det, slå dom med handväskan?

har ej en handväska men jag är övertygad om att det skulle hjälpa.

BLODÅDRA:

är jag en sån som du vill sondmata

nej.

Majsmollie:

Varför är du på ett idiotforum om du inte gillar idioter?

um har mestadels en annan typ av idioter. ett exempel på en community som har många idiotanvändare är helgon.

Majsmollie:

Varför skulle man bry sig om någon skickade ett brev med ens personuppgifter, dom kan man ju readan, dah

jag skulle kunna skicka ett porträtt av lenin, men det skulle inte uppnå samma effekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*host* jag tror du tar människor på internet lite för alvarligt... alltså folk som sitter bakom en skärm har en tendens att brösta upp sig rejält när dom vet att dom kan konfrontera en med idiot grejer utan baktanke eller konsekvenser


   
SvaraCitera

mörknäs:

jag bryr mig, eftersom jag använder mig av internet.

Jag använder mig av internet och bryr mig inte. Du kommer nog upptäcka hur befriande det är när man väl slutar bry sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

alltså folk som sitter bakom en skärm har en tendens att brösta upp sig rejält när dom vet att dom kan konfrontera en med idiot grejer utan baktanke eller konsekvenser

Det är ju det som är problemet. Om folk får konsekvenser av sitt handlande på internet irl kanske de skärper sig i fortsättningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Det är ju det som är problemet. Om folk får konsekvenser av sitt handlande på internet irl kanske de skärper sig i fortsättningen.

varför ska man hetsa upp sig över en mupp som sitter och tror han/hon är något på internet? 😛 det anser jag är brutalt slöseri på tid och värdefull energi, låt dom hålla på ifall alla bara skiter i dom och slutar konfrontera dom så kommer dom tröttna tillslut eftersom dom inte får den respons dom vill ha det vill säga /ignore, Blockera ec.ec


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

låt dom hålla på ifall alla bara skiter i dom och slutar konfrontera dom så kommer dom tröttna tillslut eftersom dom inte får den respons dom vill ha det vill säga /ignore, Blockera ec.ec

Ännu ett problem är ju att idioter oftast får positiv respons, vilket uppmuntrar fler att bete sig som idioter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lament:

Ännu ett problem är ju att idioter oftast får positiv respons, vilket uppmuntrar fler att bete sig som idioter.

eeh? positiv respons? hur menar du? såfort jag stött på någon som börjar snacka om något han/hon inte har en aning om vad det egentligen handlar om eller gjort en backround check på så säger jag bara åt dom att jag inte vill diskutera det mer eftersom dom inte har konkret fakta och så stänger jag ner sidan eller vart någonstans det må vara


   
SvaraCitera

mörknäs:

nej.

för jag är snäll? nämn någon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beelzebub:

alltså folk som sitter bakom en skärm har en tendens att brösta upp sig rejält när dom vet att dom kan konfrontera en med idiot grejer utan baktanke eller konsekvenser

precis min poäng. de skulle hålla käft om idiotin kunde få konsekvenser. men det jag syftar på är inte så mycket vanliga internet tough guys. de är rätt uthärdliga när man vant sig. det är de riktiga fucktardsen jag är ute efter, som bara häver ur sig dynga som några jävla aspergerungar på tjack och steroider.

Ire_:

Jag använder mig av internet och bryr mig inte. Du kommer nog upptäcka hur befriande det är när man väl slutar bry sig.

vill rena internet, cancern måste rensas bort. detta är det bästab för alla.

BLODÅDRA:

för jag är snäll? nämn någon.

detta är ej en smutskastningstråd. men uppenbart trångsynta idiotmongon som vägrar acceptera att de helt enkelt har fel i precis allt de säger. vem det sen drabbar är av mindre vikt, det är precis lika irriterande vem som än råkar ut för dem.


   
SvaraCitera

mörknäs:

detta är ej en smutskastningstråd. men uppenbart trångsynta idiotmongon som vägrar acceptera att de helt enkelt har fel i precis allt de säger. vem det sen drabbar är av mindre vikt, det är precis lika irriterande vem som än råkar ut för dem.

alltså. endast på internet?


   
SvaraCitera