Aviseringar
Rensa alla

Idiotiska saker som ni betalar.


GraGo
Ämnesstartare

Kulturbidrag är och andra statliga bidrag är underliga fenomen.

Jag tänkte att vi här diskuterar och tar upp saker som kanske inte skattebetalarna borde behöva betala för.

Jag börjar.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3940&artikel=5209634  - Analfistingskola i SR

http://en.wikipedia.org/wiki/SCUM_Manifesto

It argues that men have ruined the world and that women should overthrow society and eliminate the male sex. SCUM stands for "Society For Cutting Up Men"

Byt ut män mot muslimer så har ni hets mot folkgrupp, men när det är mot män så är det OK.

Fyll på!


   
Citera

Kryp tillbaka till det hål du kom ifrån 


   
SvaraCitera

snälla avregga och sluta vara vara bror med din mor


   
SvaraCitera

betalar hellre för fistingskola än för att "politiker" ska betalas för att jaga folk med järnrör och kalla folk för horor


   
SvaraCitera

hoppas mina skattepengar aldrig når dig. 


   
SvaraCitera

betalar inte skatt, men om jag hade gjort så hade jag tyckt att det mest onödiga var sd:are i riksdagens löner

eller diverse bidrag till inavlade rasister som ba

"vrf kmmr d folk hit å tar våra bidrag??"

"JAMEN VADÅ DET GÖR JU DU MED OCH DU HAR INTE ENS FLYTT FRÅN KRIG OCH MISÄR"


   
SvaraCitera

Klickade inte på länken men en analfistingskolor lär väl behövas då folk annars lär stoppa upp (hehe) vårdköerna med problem som kanske annars hade kunnat undvikas. Så  minst en analfistingskola i varje kommun är väl rimligt.


   
SvaraCitera

vilken mörknäsfluminlägg jag skrev där


   
SvaraCitera

Skatt för din skolgång, förmodligen. 


   
SvaraCitera

Bistånd till ett Ryskt kärnkraftsbolag som inte har någon nöd på pengar.


   
SvaraCitera

GraGoJag tänkte att vi här diskuterar och tar upp saker som kanske inte skattebetalarna borde behöva betala för.

Visst lycka till. Detta forumet är mer fientligt mot avvikande åsikter/beteende än en håla iNorrlands inland.


   
SvaraCitera

Okej, folk här tycker att är fel med att folkvalda politiker får sina löner. Då vet vi det.

Untouchable: Visst lycka till. Detta forumet är mer fientligt mot avvikande åsikter/beteende än en håla iNorrlands inland.

Folk klagar på FB också. Blir helt mållös ibland. Den värsta nazisten på det forumet är mer klartänkt än vilken vänstermänniska som helst här.

Ontopic: Kulturverksamheter är inte fel att sponsra. Vi bör snarare sponsra mer kultur och göra den mer offentlig. Dina exempel är bra exempel på saker som inte bör få ljus i just offentligheten dock. SCUM hade varit acceptabelt om man fått göra det av mein kampf, förmodligen den enda skrift som kan mäta sig i hatiska politiska budskap.

Invandring är något självklart som knappt bör nämnas. Så mycket vi hade kunnat göra för de pengar vi just nu kastar iväg på invandrare och invandringsrelaterade problem.


   
SvaraCitera

Blivande_japan: betalar inte skatt, men om jag hade gjort så hade jag tyckt att det mest onödiga var sd:are i riksdagens löner

partistöd och riksdagens inkomstgaranti känns lite onödigare än lön till folk som har ett jobb, även om jag hellre hade sett att det jobbet inte fanns.


   
SvaraCitera

programmet handlar om fisting, inte bara om analfisting. 


   
SvaraCitera

HOMOFOB


   
SvaraCitera