Aviseringar
Rensa alla

idol 2007


Ämnesstartare

här kan vi disckutera de

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Vare då Darin va med? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Vare då Darin va med? [blush]

nej d va typ 2004 tokstolleeeee[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj! Har det verkligen hållit på så länge!? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Oj! Har det verkligen hållit på så länge!? [surprised]

ja helt sjukt.. minns när daniel o darin stod på scenen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2007 vann hon BB-deltagaren va? fast det gick bättre för Amanda Jensen jag tyckte verkligen inte om Amanda Jensen i början för hon var så hajpad och jag blev rätt äcklad men så var jag på gratisfestival en gång och då var hon där och hade konsert hennes uppträdande var det bästa av alla jag blev lite kär nästan det var coolt hon är vacker också hejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hejdå

aaa tycktöe hon hade så JÄVLA BRA RÖST ASSÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa tycktöe hon hade så JÄVLA BRA RÖST ASSÅ

fast hon sjöng fett falskt flera gånger under idol iof såg jag inte så mycket på det men det jag såg var rätt illa men jag tror att det delvis beror på hur ljudet når ut till tv-tittarna + hon har säkert övat upp rösten massor de senaste åren jag var på konserten i augusti 2010 liksom så ja övning ger färdighet hon har i alla fall najs sound


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte sluta skriva såhär förlåt det känns frigivande och precis som när jag har babbel-stund och pratar tills jag sätter saliv i halsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

kan inte sluta skriva såhär förlåt det känns frigivande och precis som när jag har babbel-stund och pratar tills jag sätter saliv i halsen

hahahahhahahaha du bbblar så jävla mkt[love] i like it [wink]

men aaa tycker om falskt ibland


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahahhahahaha du bbblar så jävla mkt[love] i like it [wink]

hahaha vad bra att du gillar det jag har typ lust att springa fem varv runt huset och skrika jätteglatt är det normalt? om någon orkade lyssna nu så skulle jag prata tills det rann ut hjärna ur huvudet på den personen evil

Lounge fact:

men aaa tycker om falskt ibland

mm det kan kanske vara charmigt iof men jag är typ uppfödd med hata falsktföräldrar eller något i alla fall amanda har definitivt blivit bättre och i idols fall så är det scennärvaron som är viktigast känns det som hellre lyssnatitta på lite lätt falsksång med ett jävlar anamma än någon som sjunger korrekt men är astråkig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

hahaha vad bra att du gillar det jag har typ lust att springa fem varv runt huset och skrika jätteglatt är det normalt? om någon orkade lyssna nu så skulle jag prata tills det rann ut hjärna ur huvudet på den personen evil

aaa vet hur d är!!!!!!!!! drf jag skapar femhundra trådar per dag

d är ej normalt XD

krasch:

är astråkig

är den det då med mkt scennärvaro??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

aaa vet hur d är!!!!!!!!! drf jag skapar femhundra trådar per dag

haha det är härligt jag blir alltid glad när du startat en ny tråd får massa energi och blir dampig skuttar runt i huset okej nu kanske jag överdrev men ändå blir glad på riktigt sådär genuint ågh

Lounge fact:

d är ej normalt XD

haha fasen men jaja det gör ingenting kanske ska testa att springa

Lounge fact:

är den det då med mkt scennärvaro??

nä bästa är ju om man kan sjunga rent och ha scennärvaro nästan som justin bieber han e dukti fast han är rätt dåligt på att dansa faktiskt men det gör ingenting gulleponken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

haha det är härligt jag blir alltid glad när du startat en ny tråd får massa energi och blir dampig skuttar runt i huset okej nu kanske jag överdrev men ändå blir glad på riktigt sådär genuint ågh

hahahahhaha[love] åh blir glad att du blir glad!!!! genuint glad.. skrattade ut nu "ho ho ho"

krasch:

haha fasen men jaja det gör ingenting kanske ska testa att springa

ja hoppa runt o sjung o var allmänt dampig annars

krasch:

nä bästa är ju om man kan sjunga rent och ha scennärvaro nästan som justin bieber han e dukti fast han är rätt dåligt på att dansa faktiskt men det gör ingenting gulleponken

hahahaha tkr d bästa är sjunga bra + naturlig scennärvaro inge fjanterier


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hahahahhaha[love] åh blir glad att du blir glad!!!! genuint glad.. skrattade ut nu "ho ho ho"

Hahaha :DDDD

Lounge fact:

ja hoppa runt o sjung o var allmänt dampig annars

Gjorde till dampig låt. <345

Lounge fact:

hahahaha tkr d bästa är sjunga bra + naturlig scennärvaro inge fjanterier

Ah det är sant såklart!


   
SvaraCitera