Aviseringar
Rensa alla

IDOL 2011!!!


Ämnesstartare

Ikväll börjar idol!!! [bigsmile] skulle egentligen sökt till i år men kände mig inte redo, men ska söka nästa år [blush]

Även om idol bara är lite typ "titta på medan man väntar på melodifestivalen"(årets höjdpunkt)" så är det ett trevligt program :$

ska du se?


   
Citera
Ämnesstartare

obs vill dock bara söka till idol för att kunna vara med i melodifestivalen i framtiden!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är otroligt att jag är så himla straight....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du 10år efter? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1: 2011 känns väl mer passande än 2001?
2: idol kommer väl inte ens finnas nästa år?

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Är du 10år efter? [wink]

oj [sad]

eeeema:

2: idol kommer väl inte ens finnas nästa år?

har hört det från fler håll [shake][shake][shake] var kommer den infon ifrån egentligen??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller syftar du på jordens undergång 2012 osv!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

eller syftar du på jordens undergång 2012 osv!?

aa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

eller syftar du på jordens undergång 2012 osv!?

tror att Idol startar innan dec 2012!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lite surt om det stämmer btw, att det inte blir mer idol. skulle vara kul att söka. jag sjunger jämt, då kan jag väll lika gärna sjunga lite där också [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

lite surt om det stämmer btw, att det inte blir mer idol. skulle vara kul att söka. jag sjunger jämt, då kan jag väll lika gärna sjunga lite där också [rolleyes]

googlade lite och hittar inget om att det här skulle vara sista säsongen mer än att peter jihde sa "om jag ska vara programledare 2011 ska det vara sista säsongen".

han är inte programledare 2011 [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

han är inte programledare 2011

hm, nä. men gör mig inget. han är inte så snygg som folk påstår [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon vinner!


   
SvaraCitera
Bakric

eeeema:

snygg

Där är felet!
Utseendet är allt som spelar roll (eller iaf 90%) i idol å då blire bara mishmash utå hela konkarongen!
Idol är en del av en konspiration med etablissemanget för att förslava alla modenissar och sedan vända dem mot samhället genom att förvirra var individ med idiotiska moden!!!
Dold text: Tror jag är lite paranoid nu [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte douchebagtöntfjortiskillen som spela douchebagtöntlåten från och med du var... rätt bra [sad] pga spelade en låt jag ogillar och hade en stil jag ogillar och nämnde bruno mars i positiv bemärkelse (hata bruno mars) men gjorde ändå ett framträdande jag tyckte var... bra [sad][love]


   
SvaraCitera