Aviseringar
Rensa alla

Idolaudition 21/4, VILKA ÄR DÄR?


Ämnesstartare

tevepro:

detta kommer INTE hända. Mycket glad

jag vet Galen


   
SvaraCitera
Lounge

lägg upp någe klipp näru sjunger dååå


   
SvaraCitera

Ååååh, jag vill också! typ klä ut mig till ett svart lamm och sjunga bäbä svarta lamm! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

lägg upp någe klipp näru sjunger dååå

har gjort det i sångtråden, kanske gör i denna nu i veckan med. så får ni hjelpa mei velia osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Ååååh, jag vill också! typ klä ut mig till ett svart lamm och sjunga bäbä svarta lamm! 

bä bä svarta get
vare du som skkeeeeeeet

minns jag från dagis. vi fick inte sjunga så.


   
SvaraCitera

elverpigen:

bä bä svarta get
vare du som skkeeeeeeet

minns jag från dagis. vi fick inte sjunga så.

Ja, det var så den gick ja!!! Måste klä ut mig till en svart get dårå och typ spruta sån där spray därinne som luktar prutt. Kan la inte vara särskilt svårt att smuggla in i ena skon eller dylikt.  

-"BÄ BÄ SVARTA GET, VARE NÅGON UTAV ER SOM SKET"

Sedan sprayar jag skiten all over the room tills någon vakt kommer och eskorterar mig ut från byggnaden. Troru jag kommer med i TV då lr?! CoolSkadeglädje

 


   
SvaraCitera
Lounge

elverpigen: har gjort det i sångtråden, kanske gör i denna nu i veckan med. så får ni hjelpa mei velia osv.

tänkte d men orkade inte leta opp


   
SvaraCitera

Fan ångrade mig, är inte särskilt attentionwhore längre & definitivt inte 5 år. 


   
SvaraCitera

Lycka till, stumpan! 


   
SvaraCitera

Sjung ingen tråkig låt bara.

 

 

 

 

 

Lycka till!

 

 

 

 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Sjung ingen tråkig låt bara.

 

 

 

 

Lycka till!

 

 

 

 

 

 funderar på att sjunga ellie gouldings this love. räknas den som tråkig? Tack! 🙂


   
SvaraCitera

elverpigen: funderar på att sjunga ellie gouldings this love. räknas den som tråkig? Tack! 🙂

Ej hört.


   
SvaraCitera
penja

Lycka till! 


   
SvaraCitera

elverpigen:

 funderar på att sjunga ellie gouldings this love. räknas den som tråkig? Tack! 🙂

Asbra låt!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hörrni jag vocarooade en låt jag överväger att sjunga. är medveten om att sista tonerna är lite knas. här finns den


   
SvaraCitera