Aviseringar
Rensa alla

Iförd osynlighetsmantel..


Ämnesstartare

Harry hade sett Professor Flitwick gå in till duschen med ett mystiskt flin på läpparna, och valde därför att springa iförväg, iförd osynlighetsmantel. Väl därinne började Flitwick ta av sig, och först blev han förbryllad då han såg att Flitwick inte hade någon trollstav, men efter några sekunder vaknade den till liv när Flitwick började peta på den. Den var otroligt liten, men harry tittade fascinerat på när den korta dvärgen, definitivt erfaren, drog sin trollstav fram och tillbaks. Flitwick stönade, och harry kände hur hans kuk började växa. Efter ett tag kunde han inte hålla sig och började runka även han, men dolde sig strategiskt bakom osynlighetsmanteln. Men plötsligt fick Flitwick orgasm, och svimmade. Harry tittade först förvirrat på honom, och gick sedan fram. Flitwick såg ut som ett lik där han låg på marken, med ett stort leende på läpparna. Harry kunde inte hjälpa sig, och började ta på först flitwicks trollstav, och sedan när han inte kunde få ett fast grepp om den, sin egen.

Han var omänskligt kåt, och kände hur det bultade inombords när han sköt ifrån sig kaskader av sperma på Flitwicks mage. När han sedan insåg vad han hade gjort slängde han på sig osynlighetsmanteln igen, och sprang iväg - men Flitwick hade hunnit vakna till liv igen, tog tag i sin andra trollstav och ropade "Dominantus totalus."

Harry ville fly, men en kraft tvingade ner honom på knä. Flitwick reste sig upp, och förde kuken till harrys mun. Harry började motvilligt suga av honom, och insåg att det kändes som när han slickade av Hermione. Det var när han var med henne som han blev bög. Men nu tog han motvilligt in Flitwicks kuk i munnen, som började munknulla honom och dra honom i håret. Harry ville bort, men flitwick ropade.
"Gillar du det slyna?"
Han nickade, vad annars kunde han göra.
"Säg att du gillar det, annars blir det poängavdrag för Gryffindor."
Nu kände han att det var dags att visa en Gryffindorares mod, så han sa högt.
"Det.. Det är skönt.."
"Gillar du att suga av mig?"
Harry kved. Plötsligt hörde han dörren smälla upp, och där stod Hagrid. Hagrid var arg, naken och hade en riktig bjässe.
"Hjälp mig."
Hagrid nickade åt honom, och började runka. Innan Flitwick hade kunnat gömma sig, så sköt han iväg sig en enorm orgasm som träffade Flitwick rakt i pannan. Flitwick snubblade och slog i skallen och dog.

Harry tjöt av lycka, och sprang fram och kramade Hagrid. Hagrid skrattade glatt åt honom.
"Jag visste väl att du var bög, Harry!"
Nu skulle Harry äntligen få prova på riktigt bögsex, och den här gången klagade han inte!


   
Citera
Ämnesetiketter

Anarkandi:

Hagrid nickade åt honom, och började runka. Innan Flitwick hade kunnat gömma sig, så sköt han iväg sig en enorm orgasm som träffade Flitwick rakt i pannan. Flitwick snubblade och slog i skallen och dog.

haha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

[blush]

Du var för heteronormativ, så jag skrev en homonovell istället. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kinky


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahah[bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Du var för heteronormativ, så jag skrev en homonovell istället.

Men asså, det är bara den där skåningen som påstår att dom är det för att han vill ha en ursäkt att använda det ordet.

De som läst mina noveller borde förstått att:

Ron är bisexuell

Neville är Gay

Dumbledore är Gay (han gillar att titta på nakna pojkar därför dyker han upp hela tiden)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Dumbledore är Gay (han gillar att titta på nakna pojkar därför dyker han upp hela tiden)

Bevisligen, ja. [surprised] Han var uppenbart kär i Grindewald. [surprised]

McLuver:

Men asså, det är bara den där skåningen som påstår att dom är det för att han vill ha en ursäkt att använda det ordet.

Det är ett coolt ord. Jag tror mer han syftade på att Hermione vart knullad som en docka och hur karaktärerna agerade. [cute]


   
SvaraCitera

HAHAHA! Den rolgiaste novellen jag någonsin har läst!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera