Forumet - Igår fyllde Sming 19 år!

Igår fyllde Sming 19 år!

112 0 49

Spana också in:

Lounge fact:

aha jo that es trooo!!

Han har även skrivit vilken stad han bor i, så jag skulle kunna posta det med. Men är så snäll att jag låter bli!

Lounge fact:

hoppas du inte blir låst bara eller nått

I så fall är det jätteknäppt eftersom jag inte skrivit något som inte vem som helst kunnat hitta på forumet.
Rödingajävel:

Han har även skrivit vilken stad han bor i, så jag skulle kunna posta det med. Men är så snäll att jag låter bli!

aaa du e snäll du

Rödingajävel:

I så fall är det jätteknäppt eftersom jag inte skrivit något som inte vem som helst kunnat hitta på forumet.

som vem som helst menar du?
Lounge fact:

aaa du e snäll du

Mmm, är 1 snell kjambjörn.

Lounge fact:

som vem som helst menar du?

Jag har inte skrivit något som inte vem som helst kunnat hitta, tar man bort något av dessa "inte" så har jag skrivit info som bara vissa kunnat hitta! [crazy] Blir lite rörigt!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Lilla Lady:

kom och fira

[love]
Leijonsparf:

tycker att det är rätt okänsligt att posta dessa uppgifter om honom, det tog trots allt inte särskilt många klick på ratsit innan det blev uppenbart vem det var. det kan ju vilken idiot som helst klicka sig fram till.

Mm, vet. Men inte mitt fel att han skriver allt om sig själv på nätet. [confused]
Dan_the_ironman:

Han har inte loggat in sedan han blev avstängd i en vecka O:

Nej, jag vet. Blir så happy! :D

Leijonsparf:

det är sant. låt oss verkligen hoppas att inte någon skjutglad jävel letar upp honom och tar rättvisan i egna händer. för det vore ett brott.

Exakt, det vore ju hemskt. Hade blivit helt förkrossad om något skulle hända min Dannyboy. [sad]