Aviseringar
Rensa alla

Igår i skolan


Ämnesstartare

Igår efter idrotten så stannade ja å en kompis kvar, snackade å dushade länge. sen gick vi till bastun. Hon frågade helt plötsligt om de va okey om hon pullade :S Ja sa bara okey. Hon började pulla å efter ett tag börja hon stöna, ja blev jättekåt och började me pulla. hon satte sej på golvet å började slicka mej. plötsligt kommer en kille i klassen in, stannar upp och abra glor,vi drar på oss våra handdukar- min kompis drar in han å säger att han inte ska säga något till nån. Plötsligt drar hon av han tröjan och slänger av sej handduken. han rådnar å hon frågar va han gjorde i tjejernas omklädningsrum. Då sa han att han va kåt å letade underkläder :S Min kompis drar av mej min handduk också å smeker mina bröst. Sen tog han av han hans byxor å sa till mej att suga, sen red hon honom å han slickade mej.

känns som de kommer börja värsta sexgrejen i skolan nu efter varje idrottslektion [chocked]


   
Citera
Åtta

En ny gurkmeja. Tjohej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

En ny gurkmeja.

Geigerzähler:

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile] Så gjorde jag också när jag var 3!!!!!1!1!1!!! [surprised] [surprised]


   
SvaraCitera

Troll is the shit [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gött.


   
SvaraCitera

Ah just det... [zzz]


   
SvaraCitera

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad tråkig fake. Detta går ju bara utför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Fan vad tråkig fake. Detta går ju bara utför.

Det är sant, jag är hennes systers bästa kompis lillebrors gamla ligg så jag vet!!!!1111111


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Det är sant, jag är hennes systers bästa kompis lillebrors gamla ligg så jag vet!!!!1111111

Oj daaa, hur vare dååå[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Gurkmeja FUCK YEAH!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Oj daaa, hur vare dååå[crazy][crazy][crazy]

spenande!!!! [wink][wink][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

spenande!!!! [wink][wink][crazy][crazy]

aah blir själv sugen på att testa nu [wink]


   
SvaraCitera