Aviseringar
Rensa alla

Ignorera alla negativa impulser-dagen


Ämnesstartare

xsaosinx:

Hur går dagen? [party]

Den går okej! Jag har hamnat i något slags mellanläge: varken det ena eller det andra. Men det är åtminstone bättre än mitt vanliga trötta, neurotiska, likgiltiga humör. Jag har lyckats se förhållandevis positivt på tillvaron och ska strax ut och shoppa.

Jag tror jag känner mig som en normal, arbetsför människa just nu. Kanske lite mer lekfull och full i fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Jag tror jag känner mig som en normal, arbetsför människa just nu. Kanske lite mer lekfull och full i fan.

Men det låter ju bra ändå. Lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som nåt som jag skulle behöva också. Ta en dag och bara... vända... på allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Verkligheten kom ifatt mig 14:00 i form av fysisk och psykisk utmattning. Men där innan var mycket frid och fröjd! Det här är något man borde göra oftare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig som döden idag och skulle uppskatta om du skrev vad du gjorde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

känner mig som döden idag och skulle uppskatta om du skrev vad du gjorde

Skrev en sammanfattning men datorn dog. [mad] Jag lyckades i alla fall hålla humöret uppe i några timmar, innan jag drabbades av utmattning och gav upp. Morgonen gick faktiskt bra och jag var till och med vara någorlunda aktiv (som i att inte förbli sängliggande in på eftermiddagen).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker detta är en asbra idé, gör'et vareviga dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Skrev en sammanfattning men datorn dog. Jag lyckades i alla fall hålla humöret uppe i några timmar, innan jag drabbades av utmattning och gav upp. Morgonen gick faktiskt bra och jag var till och med vara någorlunda aktiv (som i att inte förbli sängliggande in på eftermiddagen).

aha.. vad bra!! klart att det inte går fullt ut i början.. känner igen utmattningen.. men positivity är bra och att aktivera sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sluta tänk bara om du mår dåligt, för tänker man inte då vet man inte att man mår dåligt[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj, detta kan ej vara lätt....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Sluta tänk bara om du mår dåligt, för tänker man inte då vet man inte att man mår dåligt

hur slutar man tänka???

hej förresten kul att du e tbax [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

hur slutar man tänka???

hej förresten kul att du e tbax [love]

Vet inte, man kanske måste ha det från födseln[blush]

Hej! kul att skriva med dej[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Vet inte, man kanske måste ha det från födseln

Hej! kul att skriva med dej

aaa lr typ 1 trollstav

ja [love] tråkigt när du blev avstängd


   
SvaraCitera