Aviseringar
Rensa alla

Ignorerad flickvän


Jag tycker du ska strunta i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Jag tycker du ska strunta i honom.

Jag vet men jag är redan adiccted !![sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

MEN HERREGUD, är inte du tjejen med kille över "nätet".

Shit JAG VET ATT DU TROR ATT DET ÄR RIKTIGA KÄNSLOR MEN DET ÄR DET INTE, HAR VARIT 12 OCH DUM OXO.

Jag tror också det .Vet inte hur jag ska komma över det .Orkar inte ens leva [sad]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

eller att jag inte skickade porriga bilder

Men lilla gumman.


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Jag tror också det .Vet inte hur jag ska komma över det .Orkar inte ens leva [sad]

Men seriöst.

Jag vet vad du menar jag har oxo varit typ 13 och kär i en tjej på internet och trodde att det var vääärsta kärleken och allt men det är bara löjligt och du kommer se det när du växer upp.

Sluta snacka me han bara och get over it, du kommer se senare att det var löjligt jag LOVAR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ADRENALIN:

HAHAHA, ffs en flickvän som inte ger porrbilder på sig själv??? fy fan, skulle gjort slut dirr, var glad att han bara är sur på dig...

[sad] Jag hatar killar varför är de så kåta 24/7 ??? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Men seriöst.

Jag vet vad du menar jag har oxo varit typ 13 och kär i en tjej på internet och trodde att det var vääärsta kärleken och allt men det är bara löjligt och du kommer se det när du växer upp.

Sluta snacka me han bara och get over it, du kommer se senare att det var löjligt jag LOVAR!

Jag hoppas det men nu e jag ensam [sad] Det känns så tråkigt Ingen vill prata med mig fuck this fucking life![sad]


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

[sad] Jag hatar killar varför är de så kåta 24/7 ??? [sad]

Yes I wonder the same!

Sen sätter du den kåtheten på en 12 åring som inte kan tänka klart eller kontrollera sig själv.

SeriösochSnäll:

Jag hoppas det men nu e jag ensam [sad] Det känns så tråkigt Ingen vill prata med mig fuck this fucking life![sad]

Det är jobbigt och kämpigt just nu jag vet men kämpa bara och senare i livet kommer du se tillbaka på den här tiden och skratta.

Jag LOVAR jag vet hur du känner just nu men lita på mig bara.


   
SvaraCitera

Det var du som var 10 år va? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TallBall:

Jag LOVAR jag vet hur du känner just nu men lita på mig bara

får väl hoppas det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Det var du som var 10 år va?

Ja men åldern spelar ingen roll ju! Man kan vara 10 o se ut som en sextonåring ..eller tvärtom


   
SvaraCitera

SeriösochSnäll:

Jag hatar killar varför är de så kåta 24/7 ???

Vad ska tjejer annars vara bra för? LOL

TallBall:

MEN HERREGUD, är inte du tjejen med kille över "nätet".

Om detta är sant e det fan bud att leta upp TS IRL.... Säg INTe att jag slösat min tid på denna skiten om det du säger är sant. FYUF FAN. blir lack. HUr gammar är du TS????????


   
SvaraCitera

OMFG hon e 10 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! denna sidan heter ungdomar.SE inte barnunge.se FFS nu blri jag redigt förbannad


   
SvaraCitera

Ska också börja fråga folk ungefär när de planerar att sluta vara lacka.


   
SvaraCitera

ADRENALIN:

HAHAHA, ffs en flickvän som inte ger porrbilder på sig själv??? fy fan, skulle gjort slut dirr, var glad att han bara är sur på dig...

ironi?


   
SvaraCitera