Aviseringar
Rensa alla

ignorerar mig !


Ämnesstartare

Varför är det alltid fel på mig för? Min bästa kompis struntar i att höra av sig till mig, om ni vill veta varför kan ni fråga, eller varför jag tror det, finns det någon som har varit med om det också? efter en händelse eller så, Men jag har då inte gjort något, är det då inte bättre att säga varför man slutar skicka sms som förut och ringa? Detta gör mig ledsen, förstår hon inte det? Jag undrar alltså om ni också varit med om samma sak som jag, hon var min bästa vän och vi hade alltid kul FAN då att hennes nya kille är någon jag skulle önska var annorlunda, det känns som att han har tagit henne ifrån mig.

Om vi inte är vänner kommer mitt liv vara så tråkigt, varför tycker hon att det är värt att förlora det vi hade utan att ge en förklaring, såhär sviken har jag inte känt mig på länge, hur lång tid tar det att komma över en förlorad vän tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

vad är fel på dig då?


   
SvaraCitera

känne igen men d e ok im better off alone


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

vad är fel på dig då?

fråg a henne? eller vad jag tror jag gjorde för fel?


   
SvaraCitera

äh, sluta wajna, jag gjorde slut med min bästa kopmpis över ett ciggpaket några månader sen.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför får folk så ofta spatt när man inte ger dem lika mkt uppmärksamhet för man ger den till någe annat/annan????
Många har nog komplex för att uppskattas/uppmärksammas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

fråg a henne? eller vad jag tror jag gjorde för fel?

aa


   
SvaraCitera

sluta var umgås med människan då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Varför får folk så ofta spatt när man inte ger dem lika mkt uppmärksamhet för man ger den till någe annat/annan????
Många har nog komplex för att uppskattas/uppmärksammas

Det har jag inte, men vänner är viktigare än pojkvänner om man är bra vänner. och hon kan ägna honom så mycket uppmärksamhet hon vill när jag inte är där men när jag är med henne vill jag inte känna som jag stör dom hela tiden

HelylleHerman:

aa

Saker som jag nog väljer att inte skriva här, folk dömer mig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sa ra:

folk dömer mig

Jag dömer inte[no-no]. Jag la bara upp en tes för dig att argumentera på. Eftersom jag tycker att man får bättre bild på situationen då.
Nu har du tex sagt att du inte är så, o

Sa ra:

men när jag är med henne vill jag inte känna som jag stör dom hela tiden

det är helt förståeligt.

Men du börjar med

Sa ra:

Varför är det alltid fel på mig för?

Sa ra:

Min bästa kompis struntar i att höra av sig till mig, om ni vill veta varför kan ni fråga, eller varför jag tror det, finns det någon som har varit med om det också? efter en händelse eller så,

Sa ra:

Men jag har då inte gjort något, är det då inte bättre att säga varför man slutar skicka sms som förut och ringa? Detta gör mig ledsen, förstår hon inte det?

Det är ju knappast fel på dig. Men om hon är kär så kan det vara svårt för henne att sätta prio på kompisar.
Att hon inte hör av sig är ju drygt eftersom det är en sådan lätt sak att göra. Det måste du prata med henne om. Annar lär hon ju aldrig förstå hur du känner, se ta då upp saker som

Sa ra:

känna som jag stör dom hela tiden

Sa ra:

sms som förut och ringa? Detta gör mig ledsen, förstår hon inte det?

Sa ra:

Om vi inte är vänner kommer mitt liv vara så tråkigt, varför tycker hon att det är värt att förlora det vi hade utan att ge en förklaring

Sa ra:

såhär sviken har jag inte känt mig på länge,


   
SvaraCitera

Hon orkar säkert inte med dig -.-


   
SvaraCitera

Vill du verkligen umgås med någon som uppenbarligen inte vill ha med dig att göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han_som_missa:

Att hon inte hör av sig är ju drygt eftersom det är en sådan lätt sak att göra. Det måste du prata med henne om.

mm vet, men sådan är hon bara ibland men inte bara med mig utan till alla nästan för hon är helt enkelt dålig på att höra av sig, iochförsig så är hon dålig när det gäller allt som har att göra med tid, hon är alltid försenad eller drar ut på tiden och hon anstränger sig inte ens för att skynda sig

Nåja, nu har hon hört av sig men hon dricker typ varje dag i veckan ju :S jag kommer inte kunna hjälpa henne men jag hoppas verkligen att hon dissar denna killen, han innebär bara problem

Lekerkung:

Hon orkar säkert inte med dig -.-

Varför tror du det då?


   
SvaraCitera

asså
jag e ledsen men ja orkar inte läsa, jae så otroligt trött..
Men jag sj pallarinet höra av mig för jae lat.
känner mycket folk som isolerar sig under lov & dylikt..
Din kompis kanske är sån


   
SvaraCitera