Aviseringar
Rensa alla

iiiCAMPEONES!!!


Ämnesstartare

Barca cabron, saluda al campeon!!!!!!!!!!!
Barca cabron, saluda al campeon!!!!!!!!!!!
Barca cabron, saluda al campeon!!!!!!!!!!!
Barca cabron, saluda al campeon!!!!!!!!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, undrade när denna skulle komma.[bigsmile]

Grattis, gött!

Så jävla imponerad av Mou alltså! Genialisk! Vinna ligan i fyra olika länder. Och på vilkt vis han gör det också; rekord efter rekord som slås. Han gör Real till en maskin som kör över motstånd efter mostånd, riktigt trevligt att se Real spela stundtals.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte så mycket om La Liga men så länge Real Madrid eller Real Betis vinner så är jag nöjd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Haha, undrade när denna skulle komma.

haha den har vart på G ett bra tag nu faktiskt

tackar [bigsmile][bigsmile]

ja det är stort. nu får de bara bygga vidare på detta. nästa år vill jag fan se dem i CL-finalen!

haha spännande slut mellan juve-milan får vi ju nu också förresten. [bigsmile]

Schism:

bryr mig inte så mycket om La Liga men så länge Real Madrid eller Real Betis vinner så är jag nöjd

[bigsmile][bigsmile]

haha varför betis dock?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

a det är stort. nu får de bara bygga vidare på detta. nästa år vill jag fan se dem i CL-finalen!

Något säger mig att det är deras tid nu.

Vill så gärna se final mellan Milan och Real; de två lag som vunnit mest genom tiderna och de lag som varit mest dominanta genom fotbollshistorien.

patrick bateman:

aha spännande slut mellan juve-milan får vi ju nu också förresten.

Ja, fy fan. Helvete vad jag svor och skrek igår när Milan spelade. De spelade med glöd, riktigt fint att se. Den gamla damen är jagad - och oj vad nervpirrande slutet kommer att vara; Milan har absolut ingenting att förlora nu, bara att köra framåt. De har en som vet hur man drar hem scudetton, även när det verkar kört. Tror nog allt detta går vägen!

Derby della Madonnina i helgen - Serie A i sitt esse just nu![love]


   
SvaraCitera
time
 time

När du skrev det sådär så läste jag iCamphones först

Och jag ba, vad har Apple hittat på NU då?

Men så var det sport och fritid det handlade om, tydligen.

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha varför betis dock?

de blev lite av ett favoritlag när Marcos Assunção (grym frisparksläggare) spelade där. kul rivalitet med Sevilla också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genialt!

timeisrunningout:

Och jag ba, vad har Apple hittat på NU då?

haha wau


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Något säger mig att det är deras tid nu.

Vill så gärna se final mellan Milan och Real; de två lag som vunnit mest genom tiderna och de lag som varit mest dominanta genom fotbollshistorien.

kan ju hoppas [wink]

mm jag med. antagligen de två största klubbarna nånsin. var så nära ju att det blev den finalen 03 när juve slog ut Real i semin [cry] aja får hoppas det händer framöver nångång

passaro:

Derby della Madonnina i helgen - Serie A i sitt esse just nu!

haha kan tänka mig det. bra de, viktigt med glöd och hjärta. nej precis. bara ligan kvar så är bara att köra på liksom. 1 poäng eller 3 bakom juve spelar ingen roll. sen är ju juve ett rätt orutinerat lag ändå, tror de är lite skakiga. haha det har de ja och sådana behövs! får hoppas det går bra [smile]

ja det är det jag, hade jag glömt. det ska bli kul!

Schism:

de blev lite av ett favoritlag när Marcos Assunção (grym frisparksläggare) spelade där. kul rivalitet med Sevilla också.

haha nice. kommer allt ihåg honom, han kunde frisparkar. känns som fler kunde frisparkar då än idag. mm ett jävla derby de två emellan är det

timeisrunningout:

När du skrev det sådär så läste jag iCamphones först

Och jag ba, vad har Apple hittat på NU då?

Men så var det sport och fritid det handlade om, tydligen.

haha vilken positiv överraskning det måste blitt för dig ju [bigsmile]


   
SvaraCitera
Paseo

jag fattar inte sport alls. det är som mjöl i munnen - ingenting. men brasilianska vasco da gama gillar jag bara för deras vettiga åsikter. tack vare en brasse jag känner.

Jobbigt dock att varje gång jag ser namnet på den här tråden får jag en jättejobbig låt i huvudet som jag inte ens är säker på om den existerar eller ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

jag fattar inte sport alls

du gillar ju å andra sidan franska och rökförbud


   
SvaraCitera
Paseo

frukt:

du gillar ju å andra sidan franska och rökförbud

är det sport? [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paseo:

är det sport?

nä jag ville ba sätta ditt lynne i ett sammanhang för min egen skull [blush]


   
SvaraCitera