Aviseringar
Rensa alla

ikväll


Ämnesstartare

vad ska ni göra då?

ut och festa dansa supa knulla

sitta hemma och gosa med flickvännen se romantisk komedi eller action om killen får välja

gråtrunka till the smiths


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

gymma och släktträff pga 1 grej, du då 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sitta hemma själv vid datorn! Gråter

Skulle vart ute och supit, är en "festival" i grannstaden, men blev inget med polarN så skiter it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska hjälpa en kompis att flyttstäda. Därefter utgår jag från att han bjuder på pizza och öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ett fett dilemma om jag ska gå på hemmafest ikväll eller om jag ska sova ut nu när man har chansen. Då kan jag dessutom träna imorgon. Är ändå inte uppumpad nog att dra dit, hur kul är det liksom? Komma dit och vara en i mängden?

Vad ska du själv göra amsi?


   
SvaraCitera
höna

Inte ett skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska nog damma av den gamla flickvännen tror jag.
Fast nej jag måste plugga. Fast nej det kommer jag inte att klara av att göra hela kvällen. Någon dag måste jag be om att få bli låst härifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricka cider och lyssna på musik. Kanske se Twin Peaks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tränat nyss, ska duscha städa sedan gå ut på promenad i skogen och mecka en fet och sedan meditera och se djupare in i min själ än vad jag nånsin gjort förrut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lär inte hända ett dugg. Det är bara jag och datorn ikväll. Och så lite forumlekande med er, såklart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dricka några öl (eventuellt bli svinfull och vakna bredvid en tjej jag inte vill vakna bredvid men som jag säkert vill somna bredvid om jag blir full =) )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Ska nog damma av den gamla flickvännen tror jag.
Fast nej jag måste plugga. Fast nej det kommer jag inte att klara av att göra hela kvällen. Någon dag måste jag be om att få bli låst härifrån.

Vad pluggar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Vad pluggar du

astronaut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg: Tränat nyss, ska duscha städa sedan gå ut på promenad i skogen och mecka en fet och sedan meditera och se djupare in i min själ än vad jag nånsin gjort förrut.

lol kften <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
gymma och släktträff pga 1 grej, du då 

hoppas att det går bra med släkten

Gruvan:
Sitta hemma själv vid datorn! Gråter

Skulle vart ute och supit, är en "festival" i grannstaden, men blev inget med polarN så skiter it!

gå själv

André Vifot Haas:
Ska hjälpa en kompis att flyttstäda. Därefter utgår jag från att han bjuder på pizza och öl.

vilken är din favoritpizza?

Knegaren:
Har ett fett dilemma om jag ska gå på hemmafest ikväll eller om jag ska sova ut nu när man har chansen. Då kan jag dessutom träna imorgon. Är ändå inte uppumpad nog att dra dit, hur kul är det liksom? Komma dit och vara en i mängden?

Vad ska du själv göra amsi?

du behöver inte bli pissfull, ju. är du en sådan som blir jättebakis?

höna:
Inte ett skit.

är du nöjd med det?

isola:
Ska nog damma av den gamla flickvännen tror jag.
Fast nej jag måste plugga. Fast nej det kommer jag inte att klara av att göra hela kvällen. Någon dag måste jag be om att få bli låst härifrån.

du vet att all kurslitteratur finns gratis på nätet, va?

Schism:
Dricka cider och lyssna på musik. Kanske se Twin Peaks.

vilken cider?

Burg:
Tränat nyss, ska duscha städa sedan gå ut på promenad i skogen och mecka en fet och sedan meditera och se djupare in i min själ än vad jag nånsin gjort förrut.

mysigt

Gurksallad:
Det lär inte hända ett dugg. Det är bara jag och datorn ikväll. Och så lite forumlekande med er, såklart.

kul?

Rävpojken:
Dricka några öl (eventuellt bli svinfull och vakna bredvid en tjej jag inte vill vakna bredvid men som jag säkert vill somna bredvid om jag blir full =) )

gillar du att sova med någon? tycker att det är bra.


   
SvaraCitera