Aviseringar
Rensa alla

Illaluktande flytningar...?


Ämnesstartare

hejhopp ! det är såhär att jag har lagt märke till att mina flytningar har ökat lite och de är bubbliga..?? de luktar även lite illa i trosan. kan det vara en sjukdom lr bara obalans lr e detta normalt??
seriösa svar [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

eemmaaN:

kan det vara en sjukdom

Aids


   
SvaraCitera
Creep_

rabies


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Aids

trligtvis... idiot


   
SvaraCitera

eemmaaN:

trligtvis... idiot

Vem är det som inte kan stava?


   
SvaraCitera

eemmaaN:

bubbliga

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå till ungdomsmottagningen, där får du garanterat ett seriöst svar vilket man sällan ser här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan bero på olika saker. Kan vara en könssjukdom. Kan vara svamp, men då kliar det oftast också. Troligtvis är det obalans, finns något som heter bakteriell vaginos som gör att flytningarna luktar illa. Det är vanligt & kan lätt behandlas =)


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bäst är ju att gå till UM innan du köper grejs på apoteket och behandlar själv. För om du behandlar mot fel grejs kan det fucka up ännu mer där nere [crazy] Och det vill man ju inte.
Så gå och kolla upp det för att veta vad du ska behandla mot [crazy]


   
SvaraCitera

svamp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det här med flytningar känns jävligt vidrigt asså, Tur att man inte är tjej!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flytningar är väl fullt normalt. Att dom sen luktar illa, är väl kanske inte det bästa om du ska vara intim med en kille, men det är oftast ingen fara, beror oftast på svamp i underlivet, om du går till din ungdomsmottagning, får du hjälp med detta. Får nån sorts dragerad medicin som du i 14 dagar för upp i underlivet, sen brukar dom illaluktande dofterna vara borta. Flytningarna kan kvarstå, men det viktigaste är ju att doften är borta.


   
SvaraCitera

Jag tyckte det såg ut som det stod "illaluktande flyktingar"[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eemmaaN:

hejhopp ! det är såhär att jag har lagt märke till att mina flytningar har ökat lite och de är bubbliga..?? de luktar även lite illa i trosan. kan det vara en sjukdom lr bara obalans lr e detta normalt??
seriösa svar [smile]

Använd lactal


   
SvaraCitera