Aviseringar
Rensa alla

Illamående/skakningar/yrsel


Ämnesstartare

Känner väldigt ofta dessa olika saker, bla nu. Nyss snurrade skärmen runt, runt, jag mår illa och det knyter sig i magen, för ca 30minuter skakade jag som en judepappa.

Är det någon som liksom, har det såhär? Vad kan det bero på? Finns det något sätt att liksom dämpa det? Så länge man inte vet vad det beror på kan man ju inte göra något åt det, men vad tror ni det kan vara?
har druckit 3koppar kaffe och är inte i behov av nikotin, sjukt störande att det blir såhär titt som tätt. Får väldigt ofta kramp också, om det ger er klarhet (JA, jag ska ta upp det här med min läkare nästa gång jag ska dit..) men så länge får ni hjälpa mig


   
Citera
Ämnesstartare

Hej, bevakar tråd lite. Blev sådär SOM FAN i lördags, var äckligt och dåligt och fint också.

lilasmet:

skakade jag som en judepappa

finaste meningen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Hej, bevakar tråd lite. Blev sådär SOM FAN i lördags, var äckligt och dåligt och fint också.

mmhm, sjukt skumt, tänkt på att det kan vara min medicin men har inte brukat den så flitigt senaste tiden och den andra medicinen är det knappast...

itch:

finaste meningen

det är ett... uttryck så att säga [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

mmhm, sjukt skumt, tänkt på att det kan vara min medicin men har inte brukat den så flitigt senaste tiden och den andra medicinen är det knappast...

Själv tar jag inga mediciner, då vi har samma symptom kan det ju vara något som ej har något att göra med dem, med. Jag vet dock ingenting egentligen.

lilasmet:

det är ett... uttryck så att säga

Mjo, det också. Fint är det, vad det än är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

skakade jag som en judepappa

[love]

OnT: Kan bero på medicinering?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Känner väldigt ofta dessa olika saker, bla nu. Nyss snurrade skärmen runt, runt, jag mår illa och det knyter sig i magen, för ca 30minuter skakade jag som en judepappa.

U need a hug 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

magkatarr kanske ? jag får med sådär ibland nämligen och har det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e nåt du får leva med i så fall [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Jag vet dock ingenting egentligen.

Ne, inte jag heller, får du någon klarhet i det eller har någon teori, dela med dig[y]

DeathOrGlory:

Kan bero på medicinering?

Jag tror inte det, då jag slutat med mina zombietabletter och knapprar de andra lite från och till och inget har hänt ändå[y]

Fernan_king:

U need a hug 😛

JA DET BEHÖVER JAG VERKLIGEN[love]

lemuu:

magkatarr kanske ? jag får med sådär ibland nämligen och har det så.

nej ush[cry]
har en polare som hade det från och till, verkade inte mysigt. hur känns magkatarr i övrigt?

Brukar allt må illa och det knyter sig i magen när jag är nervös, men har alltid 2till symptom (som jag dock inte delar med mig av) fast det skulle ju kunna vara det ändå[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vegan.


   
SvaraCitera
smisk

lilasmet:

har druckit 3koppar kaffe

kan starkt bero på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Jag tror inte det, då jag slutat med mina zombietabletter och knapprar de andra lite från och till och inget har hänt ändå[y]

Kan bero på att du inte är kött då! Eller i behov av närhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Vegan.

Tror inte det[smile]

smisk:

kan starkt bero på det.

jag brukar snitta 3-7koppar om dagen[rolleyes]

DeathOrGlory:

Kan bero på att du inte är kött då! Eller i behov av närhet

tror inte de beror på köttgrejjen då jag inte ätit det på 1½år.
närhet kan det definitivt vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

Tror inte det[smile]

Okej, men jag vet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

tror inte de beror på köttgrejjen då jag inte ätit det på 1½år.
närhet kan det definitivt vara.

Du saknar helt enkelt närhet av en köttätande man [y]


   
SvaraCitera