Aviseringar
Rensa alla

Illegala droger bör inte legaliseras!


Ämnesstartare

Illegala droger som t.ex cannabis bör inte legaliseras. Eller? Vi så människor visar ju hela tiden att vi är helt okapabla till att ta hand om oss själva, många lever på bidrag och är parasiter på hårt arbetande människor. Genom att trycka ut mer droger i samhället förbättrar vi ju knappast situationen? Eller? Många som glorifierar t.ex cannabis är just sådana parasiter som betalar sitt röka med skattemedel. Hur kan man påstå att man utvecklas som person av droger när det enda man gör är att hänga hemma och tala om för människor på internet hur ballt det är att röka braj eller droppa lsd. Eller är det en bra och fin utveckling?


   
Citera
Ämnesstartare

finns ju anledningar till att saker illegaliseras


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte om droger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad fan snackar du om?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Vad fan snackar du om?!

Inget speciellt, förutom att alla som använder illegala droger är parasiter på hela samhället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man måste inte glorifiera cannabis för att säga att en normal person klarar av att bruka det utan några problem.

DU kanske borde hålla dig borta från droger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Inget speciellt, förutom att alla som använder illegala droger är parasiter på hela samhället.

Eller jaha, du skämtar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rodja:

Man måste inte glorifiera cannabis för att säga att en normal person klarar av att bruka det utan några problem.

Och det där grundar du på vad?

Rodja:

Eller jaha, du skämtar.

Om vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Och det där grundar du på vad?

Din mamma?

Samuraj:

Om vad?

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ursäkta, men är du efterbliven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många bra låtar var skrivna under påverkning av illegala droger [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Många bra låtar var skrivna under påverkning av illegala droger [y]

Många mördar under påverkan av illegala droger. Legala också för den delen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

illegala droger

Vad har den knarket för kemisk betecknging? [crazy] Vill veta vad det är för 1 knark so gör att man mördar-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

den

Det*

Infraröd:

betecknging

Beteckning*

Infraröd:

1 knark so gör att man mördar-

?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Inget speciellt, förutom att alla som använder illegala droger är parasiter på hela samhället.

Så om jag odlar en planta cannabis och röker ett gram av skörden i veckan för att ha en lugn och skön stund för mig själv är jag en parasit på hela samhället?


   
SvaraCitera