Aviseringar
Rensa alla

Illegala droger bör inte legaliseras!


Ämnesstartare

Infraröd:

Så om jag odlar en planta cannabis och röker ett gram av skörden i veckan för att ha en lugn och skön stund för mig själv är jag en parasit på hela samhället?

Om det är du som gör det ja, men det beror nog inte på just cannabis. Du verkar bara vara helt bortkommen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Om det är du som gör det ja, men det beror nog inte på just cannabis. Du verkar bara vara helt bortkommen.

Har tjacket tagit slut eller är du dum i huvudet eller vad är problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Har tjacket tagit slut eller är du dum i huvudet eller vad är problemet?

du fattar väl själv att man är en parasit om man knarkar [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Har tjacket tagit slut eller är du dum i huvudet eller vad är problemet?

Blir du grinig för att du inser hur löjlig du är när du försöker argumentera för att cannabis är värsta grejen om man har en planta och röker lite då och då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Många mördar under påverkan av illegala droger. Legala också för den delen.

Säkerligen ligger det fler dödsfall i alkohol än cannabis.. Jämför om ungdomarna är ute på stan, dricker sig stupfulla och blir våldtagna i en buske av tio polska bögar eller om ungdomarna sitter i någon random källare, röker på och snackar strunt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Säkerligen ligger det fler dödsfall i alkohol än cannabis.. Jämför om ungdomarna är ute på stan, dricker sig stupfulla och blir våldtagna i en buske av tio polska bögar eller om ungdomarna sitter i någon random källare, röker på och snackar strunt.

När sa jag att det var just cannabis det handlar om?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

När sa jag att det var just cannabis det handlar om?

Ah, kanske ska läsa innan jag kommenterar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Ah, kanske ska läsa innan jag kommenterar [y]

Det kan vara en idé ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Det kan vara en idé ja.

[cute] sur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Blir du grinig för att du inser hur löjlig du är när du försöker argumentera för att cannabis är värsta grejen om man har en planta och röker lite då och då.

Argumenterar jag för att cannabis är värsta grejen? Nej.
Bara för att reta dig, kan jag tala om att jag munchar kebab- och kycklingrulle och starköl nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

[cute] sur

Nej jag är inte sur. Hur kan man vara sur när man har denna underhållning. Kolla bara på t.ex infraröd. Han är riktigt rolig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

t.ex infraröd. Han är riktigt rolig.

Yes, puss. [cool]


   
SvaraCitera

Samuraj:

Inget speciellt, förutom att alla som använder illegala droger är parasiter på hela samhället.

hahha, till skillnad från de som använder lagliga droger som är betydligt skadligare, typ alkohol? [rolleyes]

Du är en idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

hahha, till skillnad från de som använder lagliga droger som är betydligt skadligare, typ alkohol? [rolleyes]

Du är en idiot.

Det klassiska argumentet som är så otroligt urvattnat. MEN ALKOHOL ÄR JU FARLIGARE.

Jag skulle nog inte direkt klandra dig för att vara speciellt smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samuraj:

Det klassiska argumentet som är så otroligt urvattnat. MEN ALKOHOL ÄR JU FARLIGARE.

Varför är man inte en parasit om man dricker alkohol?


   
SvaraCitera