Forumet - Illuminati

Illuminati

1472 0 18

Spana också in:

Obama säger Thank you satan baklänges...
Man måste faktist tro på satan för att ens bry sig, och det finns inga bevis som håller för att satan finns.

Det finns folk som säger att dom har vart i helvetet när dom var döda, men det verkar inte ha varit så fruktansvärt, folk hamnar i psykhus för mindre.

Jag hade seriöst inte tyckt att Obama skulle vara en sämre president om han sa Thank you satan framlänges, ännu mindre baklänges.
Sara_for_president:

åh jag har sett den, men kan inte det vara slump? och om det inte hade stått vad det var hade jag nog inte hört vad dom sa

Ja, det är nog inget verkligt egentligen. Google is your friend. Jag har själv skrämt upp mig värre än den vad den värsta skräckisen kunnat med sådant här, så för det syftet funkar det iallafall[wink]

Sedan tycker jag inte att man kan utesluta någonting. Av allt ton med skit man hittar kan någonting vara riktigt. Who knows?
JoElite:

Obama säger Thank you satan baklänges...
Man måste faktist tro på satan för att ens bry sig, och det finns inga bevis som håller för att satan finns.

Ifall du går lite djupare in i ämnet, så ska du se att mycket tyder på att hemliga sällskap har en roll att så att säga "Ta över världen".
Tror inte på det själv, men kan säga att det är mycket skumma grejer som pågår bakom scenerna, korruption osv. Syftet är väl pengar och makt Dvs. NWO, En globaliserad regering(Nya världsordningen). Men satanistiska sällskap, knappast.
Exner:

Är gå på det samma som tro på, enligt dig? I gängse språkbruk är det nämnligen det samma som att bli lurad att tro.

Nåväl, kanske uttryckte mig lite dåligt, självklart menade jag tro på. Men vad har det med din fråga/påstående att göra?

Exner:

Du antyder här, att du under inga omständigheter skulle kunna erkänna det som sant.