Aviseringar
Rensa alla

Illuminati


Ämnesstartare

asså nån som har lust att berätta lite om detta?
väldigt nyfiken, finns den finns den inte? varför vill dom ta över jorden och varför är det folk i musikbranchen?


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns en musikvideo med MASSSSSSSSSSSSSSSSSSSOR av illuminati, ska googla efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara_for_president:

varför är det folk i musikbranchen?

que?


   
SvaraCitera

Googla på "obama yes we can backwords". Sån här skit har skrämt upp mig så innihelvete och jag avråder dig att gräva i det. Dock intressant.

Fy fan!


   
SvaraCitera

Sara_for_president:

varför vill dom ta över jorden

De styr väl redan... eller? [shake] Seriöst, lägg av! De kommer mörda dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dennis:

Googla på "obama yes we can backwords"

åh jag har sett den, men kan inte det vara slump? och om det inte hade stått vad det var hade jag nog inte hört vad dom sa[crazy]


   
SvaraCitera

Obama säger Thank you satan baklänges...
Man måste faktist tro på satan för att ens bry sig, och det finns inga bevis som håller för att satan finns.

Det finns folk som säger att dom har vart i helvetet när dom var döda, men det verkar inte ha varit så fruktansvärt, folk hamnar i psykhus för mindre.

Jag hade seriöst inte tyckt att Obama skulle vara en sämre president om han sa Thank you satan framlänges, ännu mindre baklänges.


   
SvaraCitera

Det är bara påhitt.

Kan hitta massa skumma saker om man spelar upp dom baklänges. En intressant sak är att om du lyssnar på en låt baklänges där det sägs att man skall kunna höra massa saker UTAN att se subtitles eller ha läst texten innan (alltså det man "skall kunna höra") så hör man det VÄLDIGT SÄLLAN.


   
SvaraCitera

Sara_for_president:

åh jag har sett den, men kan inte det vara slump? och om det inte hade stått vad det var hade jag nog inte hört vad dom sa

Ja, det är nog inget verkligt egentligen. Google is your friend. Jag har själv skrämt upp mig värre än den vad den värsta skräckisen kunnat med sådant här, så för det syftet funkar det iallafall[wink]

Sedan tycker jag inte att man kan utesluta någonting. Av allt ton med skit man hittar kan någonting vara riktigt. Who knows?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sök på Illuminati game och kolla på bilderna [smile]


   
SvaraCitera

JoElite:

Obama säger Thank you satan baklänges...
Man måste faktist tro på satan för att ens bry sig, och det finns inga bevis som håller för att satan finns.

Ifall du går lite djupare in i ämnet, så ska du se att mycket tyder på att hemliga sällskap har en roll att så att säga "Ta över världen".
Tror inte på det själv, men kan säga att det är mycket skumma grejer som pågår bakom scenerna, korruption osv. Syftet är väl pengar och makt Dvs. NWO, En globaliserad regering(Nya världsordningen). Men satanistiska sällskap, knappast.


   
SvaraCitera
Exner

Carl Sagan:

Men satanistiska sällskap, knappast.

Frågan är då vad man menar med satan; satanism som i dyrkan av icke-gud är - eller snarare var -inte ovanligt i den här typen av sällskap, eftersom de ville omstörta kyrkan makt.
Oavsett vad, så har de något slags ritualer för sig:


   
SvaraCitera

Exner:

Frågan är då vad man menar med satan; satanism som i dyrkan av icke-gud är - eller snarare var -inte ovanligt i den här typen av sällskap, eftersom de ville omstörta kyrkan makt.
Oavsett vad, så har de något slags ritualer för sig:

Behöver lite lite mer konkreta bevis än en bild för att gå på det.


   
SvaraCitera
Exner

Carl Sagan:

Behöver lite lite mer konkreta bevis än en bild för att gå på det.

Gå på? Du antyder här, att du under inga omständigheter skulle kunna erkänna det som sant. Om det är så, vill jag inte lägga tid på mer information. Har jag fel här, kan vi dock fortsätta diskussionen.


   
SvaraCitera