Aviseringar
Rensa alla

Illuminati


Ämnesstartare

Tror ni på att illuminati existerar?

Och att Lady GaGa tillhör dem?


   
Citera

wtf?


   
SvaraCitera

väntar på dekadent. han kan söäkert svaret


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

wtf?

På illuminati eller Lady Gaga?


   
SvaraCitera

Tillåt mig att högaktningsfullt informera om att jag äger svaren som passar dina frågor.

Illuminati existerar inte men Lady Gaga lyckas ändå tillhöra dem på något jävla vänster.

Tack och hej ostsmörgås


   
SvaraCitera

stephsnipple:

På illuminati eller Lady Gaga?

Hela tråden. Och din avatar. Allt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

Hela tråden. Och din avatar. Allt!

It's a foxy lady shaving!

Lady Gaga sägs belong to illuminati för att hon gör massa illuminatisymboler i sina videos, typ.

Image

Image


   
SvaraCitera

Jag förstår inte varför symbolen måste associeras med Illuminati.

Visst, det verkar vara skumt att symbolen figureras hela tiden, och spekulationer kan riktas vart som helst -men jag ser absolut inga bevis på att Illuminati har någonting att göra med det.

ONT: Det gör det säkerligen, dock i småsekter som knappast tror har någon kontroll över media, stat och allt vad de sägs att de har.

Det händer mycket skumma saker bakom kulisserna, men vad illuminati har med det att göra tror jag ingen kan svara på.


   
SvaraCitera

dekadent:

Illuminati existerar inte men Lady Gaga lyckas ändå tillhöra dem på något jävla vänster.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Tror artister stoppar in dessa "illuminati" symboler i sina videos osv. för att driva med folk. Hade jag gjort iafl[crazy]

Gillar å kolla videos på youtube där fanatiker försöker visa vilka artister som sålt sin själ o så [ops]


   
SvaraCitera

Carl Sagan:

Det händer mycket skumma saker bakom kulisserna, men vad illuminati har med det att göra tror jag ingen kan svara på.

Diggar ditt nick som fan. [love]


   
SvaraCitera

nä men många, särskilt gaga, vill nog göra sken av att det finns och att de på något sätt är utvalda till att vara med på ett hörn i alla hemligheter


   
SvaraCitera

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JUSTIN BIEBER ÄR ILLUMINATI!


   
SvaraCitera

allt jag kan säga är hahahhahaah


   
SvaraCitera