Aviseringar
Rensa alla

Ilskan


Ämnesstartare

Letade igår kväll som en galning efter min nya hudcreme som jag ställt i badrumsskåpet.
Tänkte såklart att någon tagit den, vilket jag alltid tänker när jag tappat bort någonting. Så jag förmanade mig själv att inte tänka så. Letadeletadeletade, men hittade den inte.

Så skrev jag tillslut en lapp till min syster som sovit här, där jag frågade om hon tagit cremen.
Fick inget svar på lappen, men när jag vaknade så stod cremetuben där i badrumskåpet igen - URKRAMAD!
[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]
Jag som gett henne tre bikinis på kvällen, så gör hon sådär.
Fanns inget gott bröd heller. Skulle ha handlat det igår, men nä jag var för upptagen med att handla ett kg kött och bidra till köttkonsumtionen istället.
Har fortfarande ingen jälva bikini heller.

Nu ska jag åka och yoga iaf. Kanske får ur mig lite ilska där. Smällde hårt i ett köksskåp också.

Borde jag ta denna diskussion med syster, eller vara en rar flicka och låta det vara?

Cremens pris: ca 70 kr [sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

åh jobbibgt =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

åh jobbibgt =(

mh [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men hon ska ju inte sno dina grejer!


   
SvaraCitera

isola:

ta denna diskussion med syster

Tamburinmannen:

hon ska ju inte sno dina grejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg till henne på skarpen!!!!
och kräv ny kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hihi ojdå. Kräm menade jag, men kramar är också fint!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

syskon är så härliga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Ja, men hon ska ju inte sno dina grejer!

Vet! Skickade ett surt sms, men hon har inte svarat. [sad]


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

http://en.wikipedia.org/wiki/Waterboarding
[y]

Tänkte först att nä hon förtjänar ingen äventyrssemester, men sen blev jag [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tänkte först att nä hon förtjänar ingen äventyrssemester, men sen blev jag [sad]

Du kan ju försöka med någon pavloviansk beteendeförändring om det verkar för extremt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

u kan ju försöka med någon pavloviansk beteendeförändring om det verkar för extremt

Får ta itu med det när jag Fritzlat henne. Hon är för vacker för sitt eget bästa nuförtiden. Måste skydda henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Får ta itu med det när jag Fritzlat henne. Hon är för vacker för sitt eget bästa nuförtiden. Måste skydda henne.

Hett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

Hett

not that way!!!


   
SvaraCitera