Aviseringar
Rensa alla

Imorgon får jag ett nytt dataspel...


Ämnesstartare

Capture:

Men ja, pengar behövs verkligen inför sommaren eftersom man inte får studiebidrag några månader. Vill överleva. [sad] Ska ju jobba, hoppas jag, men man får ju inte pengarna förrän efteråt och det är ju inga stora summor heller.

Suger verkligen att man inte får det. 🙁 Jag ska också försöka hitta jobb till sommaren, men lär ju inte finnas. 25% ungdomsarbetslöshet i Skåne osv. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Du kan ju sälja till nån som gör, daaaah. [wink]

Min morsa ska flytta till ett hus där jag inte får plats, hon har inte råd att bo kvar här. ;S

jag tror att min lön är mer värd än ditt tattiga spel, liberal[shake][shake]

vad drygt =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

är det mass effect?

Mmm, ME2. Men har iofs bara hört att det är sämre än 1an. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Imorgon får jag lön. Öh...ja.

lön=öl=när?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra saker? Hm. Kan inte komma på några. Fan va sorgligt [sad]
Eller jo, ska ut på fredag.. det är väl en ganska trevlig sak. Sätter lite guldkant i vardagen antar jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

India skulle ha en fest snart tror jag.

aah man kanske ska ta o gå dit 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fyller arton imorgon. Jag trashade en muf:are idag och till och med reportern (som var en vänstergrön dreadstjej) skrattade åt vad han sa. helt sjuka saker [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

lön=öl=när?

jadu :O
snart iaf!


   
SvaraCitera

Bara Ta Allt:

Suger verkligen att man inte får det. 🙁 Jag ska också försöka hitta jobb till sommaren, men lär ju inte finnas. 25% ungdomsarbetslöshet i Skåne osv. [crazy]

Surt. Min mor har några kontakter på ställen som ICA och COOP genom sitt jobb, så förhoppningsvis blir det till att sitta i kassan på något sådant ställe. Måste bara få det att låta som att jag har en gnutta arbetslivserfarenhet på mitt CV, hur det ska gå till vet jag inte riktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jag tror att min lön är mer värd än ditt tattiga spel, liberal[shake][shake]

vad drygt =(

Ofta. Datorspel och knark är ju det enda som gör att man orkar med kapitalismen. [shake]

Mjo. Grejen var att jag skulle flytta till Stockholm och plugga där så hon hade ju räknat med att jag skulle ut, och just då tog pengarna slut så hon var tvungen att flytta. Men ska ju bli kul att bo i stan istället för utanför även om det blir knapert. [crazy] Sux to be trasproletär though. ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

jadu :O
snart iaf!

Låter halvstabilt åtminstone!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kul att det går bra för vissa

fml.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Mmm, ME2. Men har iofs bara hört att det är sämre än 1an. 🙁

Har hört att det ska vara bättre för man slipper åka runt med den jädra biljäveln på alla sidouppdrag. så jäkla tråkigt att åka runt på helt tomma planeter utan något att göra.

det negativa ska väl vara att det man gjort i ME1 inte hade så stort inflytande på det tvåan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Ofta. Datorspel och knark är ju det enda som gör att man orkar med kapitalismen. [shake]

horor ju[shake]

Bara Ta Allt:

Mjo. Grejen var att jag skulle flytta till Stockholm och plugga där så hon hade ju räknat med att jag skulle ut, och just då tog pengarna slut så hon var tvungen att flytta. Men ska ju bli kul att bo i stan istället för utanför även om det blir knapert. [crazy] Sux to be trasproletär thoug

låter inte så jävla kul
åhå, smygliberalen skall ta sitt kos till innerstaden, förorten duger visst inte till herrn, nej, nej. Här var vi allt fisförnäma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Låter halvstabilt åtminstone!

alltid något 😀
vad hade du tänkt då?


   
SvaraCitera