Aviseringar
Rensa alla

Impotent av att cykla


Ämnesstartare

Myksa:
Har varit med om ett par gånger. Det är läskigt. Ledsen

Justera sadeln eller skaffa cykelbrallor kanske? Finns ju sådana som inte är svarta taits utan mer som vanliga shorts.

usch Ledsen

cykelbrallor? kan man ha dem under sina vanliga kläder eller? är inte så sugen på att släppa mina älskade kläder mot några fula träningskläder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

du har ett väldigt feminint användarnamn och uppträder kvinnligt på forumet. 

mitt användarnamn är taget från en gangsterfilm, The Untouchables med Robert De Niro, förstår inte hur det är feminint

har ingen koll på hur jag uppträder men nej är ingen machoman iaf, hatar sport och gillar kultur


   
SvaraCitera

Untouchable:

mitt användarnamn är taget från en gangsterfilm, The Untouchables med Robert De Niro, förstår inte hur det är feminint

har ingen koll på hur jag uppträder men nej är ingen machoman iaf, hatar sport och gillar kultur

hoppas din snopp inte ramlar av för att du är miljömedveten. visste inte att det var så farligt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

hoppas din snopp inte ramlar av för att du är miljömedveten. visste inte att det var så farligt 🙁

nejdå det är lungt, har ändå ingen ambition att skaffa ungar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

usch Ledsen

cykelbrallor? kan man ha dem under sina vanliga kläder eller? är inte så sugen på att släppa mina älskade kläder mot några fula träningskläder

Ja det kan man nog men känns som om man ska näta hål på vanliga brallorna. Du kan ju definitivt testa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ja det kan man nog men känns som om man ska näta hål på vanliga brallorna. Du kan ju definitivt testa.

aa okej, ska kolla upp det, tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stackars davve.


   
SvaraCitera

Se till att röra dig på cykeln, cirkulationen borde inte vara så svår att få upp eftersom man ända rör sig, så ställ dig ibland och sätt dig ner osv osv. Borde ju lösa problemet med att du inte får blod i kuken


   
SvaraCitera