Aviseringar
Rensa alla

In Flames!


Lounge fact:

men ett av de där de ej tar upp gamla låtar, DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå

Reroute to Remain är mer av en utveckling av det gamla soundet (och en utveckling som de flesta gamla Melodeath-band gjort). Medan In Flames senaste grejer nästan är en helt annan genre.


   
SvaraCitera

Gillar Alias och Come Clarity...


   
SvaraCitera

Gillar Alias och Come Clarity...


   
SvaraCitera

är inte så insatt i reggae men de är väll okej har jag för mig


   
SvaraCitera

In Flames är helt värdelösa nu. Deras musik nådde förut ut till oss metalheads, nu är det bara fjortonåringar som tycker det är bra.

Subterranean och Lunar Strain var riktigt awesome, nästkommande plattor var hyfsade och sedan blev det bara ren och skär radiorock av det hela. Prata med någon tonåring som gillar In Flames så kommer denne i 90% av fallen inte känna till titlar som Starforsaken, Dead God in Me eller Whoracle. Mest troligen kommer denne säga att Alias eller The Mirrors Truth är de bästa låtar som IF gjort.

Ska man skratta eller gråta? [tard]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

KoerV:

Tyckte ni gamla In Flames var bättre än dagens?

De var bra fram till och med reroute to remain (den är typ 50/50 bra/utför). Nu tycker jag de suger getballe

KoerV:

Vilket album var bäst?

Colony, tror jag.


   
SvaraCitera
KoerV
Ämnesstartare

Oj, hur fan kunde jag skriva fel.

ÄLDRE är naturligtvis bättre!

Colony är bästa albumet.

Sitter och lyssnar på denna nu,
- Så jävla skön 1min och fram!


   
SvaraCitera

deras gamla album är ju helt klart bäst. 

favoriten måste nog vara "the jesters race".


   
SvaraCitera

1: LunarStrain
2: Whorcle
3: The Jester Race


   
SvaraCitera

Jag lyssnar bara på Old IN flames , då dom  va renare och hårdare  death metal/Melodic.

Bästa albumen är utan tvekan tycker jag är  Clayman ,come clarity och   soundtrack to your escape ! 


   
SvaraCitera
Smilen

Jag gillar både nya och äldre In Flames dock är ju äldre In Flames bättre dock. Men jag klagar ej på deras nya musik alls. 


   
SvaraCitera