Aviseringar
Rensa alla

in i chatten föffan


Ämnesstartare

eller?      


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

aaa för fan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jobbat sedan 8min, sry fan. Önskade man hade omvänt dygn. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Jobbat sedan 8min, sry fan. Önskade man hade omvänt dygn. 

du kan ju fixa det med en köpp, så att säga


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:
Jobbat sedan 8min, sry fan. Önskade man hade omvänt dygn. 

fy fan men lycka till på jobbet man

hörs senare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj det här var märkligt


   
SvaraCitera
mynona

När upphör frågan att gälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
oj det här var märkligt

fy fan men lycka till på livet man

hörs senare

mynona:
När upphör frågan att gälla

c:a 07:15 tror jag det var


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hänger aldrig på chatten
borde man det 


   
SvaraCitera
mynona

df rqp:

fy fan men lycka till på livet man

hörs senare

c:a 07:15 tror jag det var

får du inte angst av att vara vaken så länge. jag var vaken till tre ungefär idag. det måste korrigeras på något vis för om man inte går till sängs pga det utökas bara problemet då man stiger upp och det blir en ond cirkel. måste äta frukost nu snart och har sedan ärenden. varför kan man inte sova dygnet runt, är en fråga man ibland kan ställa sig. hade ni trevligt och utbytesbart i chatten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bläv lite sän, hoppas dä ä lungan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

får du inte angst av att vara vaken så länge. jag var vaken till tre ungefär idag. det måste korrigeras på något vis för om man inte går till sängs pga det utökas bara problemet då man stiger upp och det blir en ond cirkel. måste äta frukost nu snart och har sedan ärenden. varför kan man inte sova dygnet runt, är en fråga man ibland kan ställa sig. hade ni trevligt och utbytesbart i chatten

dygnet är ju längre än vad det är... 🙁


   
SvaraCitera
mynona

df rqp:

dygnet är ju längre än vad det är... 🙁

fattar ej. jag ställde massor med frågor utan frågetecken i grötig text utan versaler och vet inte vad det där är respons på och det borde vara fler responser än ett i vilket fall 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

fattar ej. jag ställde massor med frågor utan frågetecken i grötig text utan versaler och vet inte vad det där är respons på och det borde vara fler responser än ett i vilket fall 🙁

jag hade fler responser som talade om att jag inte riktigt orkar bena ut ditt inlägg eftersom jag är tämligen dum i huvudet av gårdagen

men jag tog bort dem för att vara mer koncis


   
SvaraCitera
mynona

df rqp: jag hade fler responser som talade om att jag inte riktigt orkar bena ut ditt inlägg eftersom jag är tämligen dum i huvudet av gårdagen

LedsenTumme ned

jag tror att jag drömde en hemsk dröm medan ni höll på i chatten. har ett vagt minne av det

om du är dum i huvudet av gårdagen måste den ha varit hemsk eller fin 

ska gå och äta frukost nu bara pga det. att jag äter frukost i hyfsad tid nu är alltså denna responsens fel


   
SvaraCitera