Aviseringar
Rensa alla

In japan


Ämnesstartare

Budolicious:

Shizuoka i typ 7 dygn, Tokyo i 3½

nice, något särskilt i tokyo man bör se?[bigcheers]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

nice, något särskilt i tokyo man bör se?[bigcheers]

Alltså, säg såhär. Tokyo var då rakt inte som jag föreställt mig förren vi åkte till Shibuya - då var det precis som man allting tänkt sig det. Men miljarder folk överallt, arkadhallar man inte ens kunde vistas i pga ljudvolymen och annat mysigt. Ginza var också sjukt coolt, fick ju NK att framstå som en loppmarknad

Sen var vi också vid ett sjukt stort budisttempel, som jag fan inte minns namnet på nu på rak arm...

Men kom på att jag skrev ju resedagbok under resan. Hitta här och få tips: http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&section=journey&journeyId=20...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Tokyo var då rakt inte som jag föreställt mig förren vi åkte till Shibuya - då var det precis som man allting tänkt sig det. Men miljarder folk överallt, arkadhallar man inte ens kunde vistas i pga ljudvolymen och annat mysigt. Ginza var också sjukt coolt, fick ju NK att framstå som en loppmarknad

känner också än sålänge att det inte lever upp till mina fördomar/förväntningar, så att åka dit låter ju som ett måste![party] ginza tror jag det mer el mindre är bestämt att vi ska åka till[y]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jeeettecoolt (Du röstade på detta alternativ)

Hälsa Sailor Moon från mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Hälsa Sailor Moon från mig.

[y]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

känner också än sålänge att det inte lever upp till mina fördomar/förväntningar, så att åka dit låter ju som ett måste![party] ginza tror jag det mer el mindre är bestämt att vi ska åka till[y]

sweet. Det bästa med japan var dock att man hittade varandra så lätt. Min kusin, som jag var där med, är liksom 194 eller något, så man såg varandra över de andra : >

btw, lägg märke till min edit på förra posten.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Dold text:

hahhaha[party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jeeettecoolt (Du röstade på detta alternativ)

Jag vill också. [sad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jeeettecoolt (Du röstade på detta alternativ)
64.3% (9 st)

[mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Det bästa med japan var dock att man hittade varandra så lätt. Min kusin, som jag var där med, är liksom 194 eller något, så man såg varandra över de andra : >

kanske när man är över 1.65[cry]

Budolicious:

btw, lägg märke till min edit på förra posten.

såg det, läser din resedagbok nu[party]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

kanske när man är över 1.65[cry]

[wink]

Blivande_japan:

såg det, läser din resedagbok nu[party]

\o/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

[mad][mad]

[love]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[love]

Nej. Jag är inte rik. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Nej. Jag är inte rik.

spelar ingen roll, jag är väl inget peddo heller[no-no]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

spelar ingen roll, jag är väl inget peddo heller[no-no]

Vem vet? [sad]


   
SvaraCitera