Aviseringar
Rensa alla

In yer face(s), bitches


Ämnesstartare

Hur är ett typiskt lejon, då?

Vill se om det stämmer in på mig, kan inte mycket om stjärntecken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Hur är ett typiskt lejon, då?

Utåtriktad, trevliga, optimister... Gillar att stå i centrum men kan vara mycket blyga. De vill oftast vara vän med alla. De kan ha lätt för att avundas andra men många lejon tränar bort den egenskapen med tidens lopp, tror jag... Den försvinner iaf.
De är spralliga & är pratglada. Hjälper gärna till. De är mycket fnissiga, iaf tjejerna.

Jag tycker att du är ett typiskt lejon & om du undrar hur jag vet det, så behöver vi icke gå in på det. Jag tycker bara så och mina resonemang för min åsikt är hemliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Jag tycker att du är ett typiskt lejon & om du undrar hur jag vet det, så behöver vi icke gå in på det. Jag tycker bara så och mina resonemang för min åsikt är hemliga.

Jaså. Ja, det du beskrev låter som mig.
Hmm.. Du känner mig inte och vi har inte träffats, så vitt jag vet.. Eller hur? Men du är väldigt noga med att känna/träffa folk annars i tråden för att kunna bedöma stjärntecken.

Detta är skumt. 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är född precis mellan två olika tecken och är därmed ingenting [cool]

Astrologi är bondfångeri för övrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Vilket stjärntecken är jag, o du store sierska?

Gibbs:

Stjärntecken är bull

Dan_the_ironman:

Stjärntecken är för stjärtgossar...

Dberorpå:

För att göra honom lite mer skraj sa jag "haha, så due lejon?!"

Konstig sak att bli "skraj" över[bigsmile]

Fast ja, vad ska man säga... "lucky guess is lucky" typ... har man väl gissat månaden rätt så är det bara att gissa på ett av två stjärntecken för den månaden. 50% chans liksom... Du hade flyt. Hade jag varit du hade jag provat denna tur på lotto[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Hmm.. Du känner mig inte och vi har inte träffats, så vitt jag vet.. Eller hur? Men du är väldigt noga med att känna/träffa folk annars i tråden för att kunna bedöma stjärntecken.

Det är självklart lättare att avgöra vilket tecken jag tycker du liknr mest, om jag träffat dig eller kommunicerat med dig på något sätt. Jag har kollat bilder på dig, sett lite av det du skrivit och utifrån det skapat mig en bild av dig (jag anser att man på en del kan se från ansitket hur en personen kan tänkas bete sig osv.). Tycker att du verkar ha lätt att bjuda på dig själv tillskillnad från många andra, särskilt umare, så att folk förväntar sig att jag ska kunna gissa rätt på deras tecken efter att de kommenterat med en mening i en random tråd som jag skapat, är bara idiotiskt.

Det var väl mitt Resonemang som egentligen inte var/är så hemligt :d

Storchen84:

har man väl gissat månaden

Jag var nästan säker på att han var lejon, men frågade efter månaden för att han inte skulle säga "Nej, jag är skytt" till exempel. Jag skrev ju att jag tyckte att han tydligt markerade vilket tecken han liknade...

Storchen84:

50% chans liksom... Du hade flyt. Hade jag varit du hade jag provat denna tur på lotto

Jag ogillar dig, som umare, väldigt mycket - det ska du ha djävligt klart för dig. Tänker undvika dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Jag ogillar dig, som umare, väldigt mycket - det ska du ha djävligt klart för dig. Tänker undvika dig.

Jag tycker han är söt [blush]

Men stjärntecken är skitprat och är bara ett sätt för folk att tjäna pengar. Nu kan du ogilla och undvika mig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men stjärntecken är skitprat och är bara ett sätt för folk att tjäna pengar.

Skål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Jag var nästan säker på att han var lejon

Vi säger så[smile]

Dberorpå:

Jag ogillar dig, som umare, väldigt mycket

Vad synd... eller... vad man nu brukar säga i en sån här situation[confused]

Dberorpå:

Tänker undvika dig

Gör så, det är lättare än att försöka gissa mitt stjärntecken[y] Bäst att undvika Schism och Rödingajävel också[bigsmile]

Rödingajävel:

Du gissade fel på mig. 😛

[y]

Dan_the_ironman:

Jag tycker han är söt

[tard][shake][blush]

Dan_the_ironman:

Men stjärntecken är skitprat och är bara ett sätt för folk att tjäna pengar

Jag tror på både det ena och det andra som antagligen skulle ses som trams av andra, men det är ändå djupare än stjärntecken. Plus att stjärntecken inte är ett av de saker jag tror på. Känns liksom som att jag inte var tydlig nog[wink]

Eller jo en rolig sak kan det finnas med stjärntecken - när jag väl orkar. Att se hur mycket fel ett horoskop har när jag väl kommer ihåg och orkar att läsa det[bigsmile]Tycker sen också att det är kul vad gäller horoskop att om du ska läsa ditt horoskop och går in på 5 olika sidor står det 5 helt olika saker[bigsmile]

Dan_the_ironman:

Nu kan du ogilla och undvika mig med

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Utåtriktad, trevliga, optimister... Gillar att stå i centrum men kan vara mycket blyga. De vill oftast vara vän med alla. De kan ha lätt för att avundas andra men många lejon tränar bort den egenskapen med tidens lopp, tror jag...

Dberorpå:

Den försvinner iaf.
De är spralliga & är pratglada. Hjälper gärna till. De är mycket fnissiga, iaf tjejerna.

Är alla lejon sådana?
Jag har nämligen träffat lejon som inte alls stämmer in på denna beskrivningen.
De bah wraow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antrax:

Är alla lejon sådana?
Jag har nämligen träffat lejon som inte alls stämmer in på denna beskrivningen.
De bah wraow.

Jag tror jag svarat på din fråga i tråden... Men jag kan ta det igen:

Soltecken=stjärntecken, alltså under den tidpunkten som du födde stod solen i skorpionen och därav är du skorpion, det behöver inte betyda att du beter dig som en skorpion för du kanske ha massa andra planeter förutom pluto (som styr skorpionen) i ditt horoskop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men stjärntecken är skitprat och är bara ett sätt för folk att tjäna pengar.

Tycker det är sjukt pinsamt att folk går på tidinings-"astrologi". Klart att man tjänar pengar på rykten, det är väl inget nytt?

Är väl ganska obvious att det är lögn om en Frida-tidning påstår att alla personer som föddes i lejonets tecken har tur med ekonomin just imorgon - även de självmordsbenägna som injicerar heroin och som med största sannolikhet dör imorgon - man ör ju bara dum i huvudet om man tror på sådant... Eller en aning... Ung & dum? Som sagt, dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du gissa fel på mitt typ femtio ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

Tror du att du har läst tillräckligt av vad jag skrivit/pratat tillräckligt med mig för att gissa mitt?


   
SvaraCitera