Aviseringar
Rensa alla

Inaktiva mods


Ämnesstartare

Varför ska mods få vara i chatten i all oändlighet ut att bli kickade? Det är ju jättestörigt att se att de är inloggade men inte svarar. Hur ska man kunna veta om de är borta eller bara ignorerar en? [sad]


   
Citera
blum
 blum

Det finns ju en statusfunktion som vi kanske borde använda mer, men det är jättefrustrerande att loggas ut hela tiden.


   
SvaraCitera

jag håller med.


   
SvaraCitera

Varför inte baka in autoaway i den där fula kodstrukturen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Det finns ju en statusfunktion som vi kanske borde använda mer, men det är jättefrustrerande att loggas ut hela tiden.

Det är väl lika frustrerande för vanliga användare, varför ska ni slippa? [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är väl lika frustrerande för vanliga användare, varför ska ni slippa? [no-no]

För att vi är bättre?
Dold text: Eller jag vet inte, jag har varit i chatten i max tre minuter sammanlagt[blush]


   
SvaraCitera
blum
 blum

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det är väl lika frustrerande för vanliga användare, varför ska ni slippa?

För att ni är där för att chatta medan vi är där för att hålla koll också :>


   
SvaraCitera

Anledningen att de är där är för att folk ska tänka typ "shit en mod där bästt jag inte säger massa dumheter!". Samma anledning som att man inte kan se om en mod är onine eller inte, minns på ett/flera andra forum jag varit medlem på har man sett ibland att alla mods är offline vilket resulterade i MASSIVE TROLLING!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera