Aviseringar
Rensa alla

Inatt hade jag en sexdröm


Ämnesstartare

Och det var inte najs. Inte nånstans. Sexdrömmar är väl ofta rätt reko iaf? Den här var iaf riktigt jävla hjärndöd, och ett skrämmande tecken på hur dålig fantasi mitt undermedvetna producerar.
Den här drömmen var så tråkig att jag faktiskt blev riktigt glad att vakna ifrån den. Jag låg iaf på mage i en säng med vita lakan, och en typisk blond "california beash" brud kom in och sa att hon var en vampyr och skulle döda mig, och jag sa att det var lugnt om vi hade sex först (Varför?? Hon är inte min typ direkt...) Hon sa ok. Då hade vi det. End of story. Jag kan inte minnas att nån av oss var särskilt aktiva eller "in the moment" iaf. Snacka om cock-blocker. [shake]

Brukar ni också uppleva sexdrömmar som mer ointressanta än polks statsvetenskap? Så jag inte känner mig helt hopplös bland drömmar som involverar köttsligt umgänge.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

Brukar ni också uppleva sexdrömmar som mer ointressanta än polks statsvetenskap?

Ja typ hela tiden[shake]
Tur att mitt minne är cp så jag glömmer bort allt jag drömmer typ 1 minut efter att jag vaknat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade världens sämsta sexdröm häromdagen. Det var rätt bra flow och så och vi körde på sen gick något snett och vi fick avsluta. Jaha? Kul dröm.[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har sällan sexdrömmar. senast jag hade det drömde jag att jag hade sex på en buss [shake]

inatt drömde jag dock att det var värsta stormen och att alla våra träd hade rasat ner. var så verklig att när jag vaknade så frågade jag min morsa hur vi ska fixa och göra rent i trädgården efter stormen. hon trodde jag var galen


   
SvaraCitera

Läste "mardröm" istället för "sexdröm". Läste inlägget 3 gånger innan jag såg att det stod sexdröm, fattade nada [blush]

Brukar bara har vimsiga å konstiga drömmar, men inget snusk. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man jämför med hur jävla wicked mina vanliga drömmar brukar vara så är de sexdrömmar jag har haft jävligt trista faktiskt.

Fast de är ändå ganska skumma, typ sex med någon jag i princip hatar uppe på en hyddas tak eller så. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömmer sällan sexdrömmar, och när jag gör det är det till 80% äckliga och obehagliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att jag la en snigel i springan för det var så skönt när den kröp uppför [crazy]som att bli slickad. Men sen kröp den in istället, och jag fck inte ut den. Tillslut bände jag ut den.
Men den hade lagt snigelägg, och vart jag ä gick rasade det sniglar ut ur musen, och de landade på golvet när jag gick med en liten duns. Dunsen fick dem att transforeras till jättelika djur på stålben, cirka en meter höga, med djävulska flin.
Och stålbensdjuren jagade mej genom rum. Jag stängde dörrar, låste, sprang vidare. Men eftersom nya småttingar bara rasade ur musen när jag sprang, var det monster som ej gick att fly från. Det slutade med att stålbenen attackerade mej från alla håll och kanter och jag var paralyserad av fasa. [chocked]Sen vaknade jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade oxå en sexdröm, kom övr hela sängen så behövde byta lakan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag drömde att jag snodde potstis och qourn, sen på morgonen trodde jag att jag hade tagit de på riktigt, så när min kompis frågade om jag ätit något sa jag att jag hade tagit en frukt [shake] vilket jag inte ens hade. hehehe fgeberdrömmmar.

har drömt 1 sexdröm 0 gånger. är inte de ännu sämre fantasi lol?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

har drömt 1 sexdröm 0 gånger. är inte de ännu sämre fantasi lol?[blush]

tror egentligen du bara behövr mer motivation[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okj int motivation men vet nt va d hetr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

tror egentligen du bara behövr mer motivation

hahaha tror du de vavava? ja vill inte ens sexa nån hehe[rolleyes]


   
SvaraCitera

Hade också en sexdröm inatt. Den var mysig och skön. Jag var kåt när jag vaknade.


   
SvaraCitera

har bara onice sexdrömmar
har dock ej sexdrömmar särskilt ofta


   
SvaraCitera