Aviseringar
Rensa alla

incest bland ungdomar?


Ämnesstartare

Hur vanligt är det med incest förhållanden hos ungdomar nån som vet? Brukar ni se era bröder eller systrar sexuellt eller har ni någon gång haft nåt sexuellt me ett syskon?


   
Citera

Vid sånna här tillfälen önskar jag att jag inte hade slutat med Fritzl-grejset... [cry]


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur vanligt det är, men jag har sett sådant på Jerry Springer. Nej, inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

verkligen inte


   
SvaraCitera

haha tror jag inte, jag är det defenetivt inte, och känner ingen som på något sett verkar som det[zzz]


   
SvaraCitera

Hoppas att det inte är vanligt.


   
SvaraCitera
Shnyps

Finns det inte studier som visar på att incestuösa tankar är väldigt vanliga bland syskon?
Tror framförallt det gällde brorsor till storasyrror...


   
SvaraCitera

Jag vet inte hur vanligt det är, jag har inte sett min syster på något sexuellt sätt heller.

Men jag har inget emot vuxna incest förhållanden så länge de inte gör någon avkomma.


   
SvaraCitera

Jag känner ingen, vet inte om någon... Vilket är ganska logiskt. Som tur är tror/vet jag att ingen av mina vänner är utsatta/inblandade i något sådant vidrigt - eller tänder på det.

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En studie har visat att 20% av befolkningen nån gång haft en incestous relation på något sätt från hångel till oral sex men också samlag som dock e ovanligare.

Men har man en het syrra liksom varför inte sätta på henne?


   
SvaraCitera

dampidodamp:

har ni någon gång haft nåt sexuellt me ett syskon?

nej och tanken äcklar mig


   
SvaraCitera

Absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dampidodamp:

En studie har visat att 20% av befolkningen nån gång haft en incestous relation på något sätt från hångel till oral sex men också samlag som dock e ovanligare.

aldrig. bullshit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå de e ju inte ovanligt att man blir kåt på sin kusin om hon e het. Då kan man väl lika väl bli kåt på en het syrra


   
SvaraCitera

dampidodamp:

n studie har visat att 20% av befolkningen nån gång haft en incestous relation på något sätt från hångel till oral sex men också samlag som dock e ovanligare.

Sluta ljug eller ge källa.


   
SvaraCitera