Aviseringar
Rensa alla

indisk inredning


Ämnesstartare

Angelize:

de e ju så litet så man får ju inte inreda mörkt då blir det mindre...

Ha mörkt hela tiden spela indiskt hela tiden och säg att du har det indiskt inrett [cool] Elr så sprättar du upp en indisk snubbe och spikar fast delarna på väggen[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

Ha mörkt hela tiden spela indiskt hela tiden och säg att du har det indiskt inrett [cool] Elr så sprättar du upp en indisk snubbe och spikar fast delarna på väggen[rolleyes]

men lolw tf?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

coolt bord till vänster med ljusen på också
Image

snyggt fönster
Image


   
SvaraCitera

Angelize:

en mix helt enkelt

tkr mix är snyggast

t.ex.

vita väggar
trägolv sånt där gammalplanker
mörka möbler t.ex. svarta vägghyllor utan fästen eller bruna planker med svarta järnfästen
övermånga prydnader t.ex. ganesha-statyer, buddahs huvud + skulpturer (även annat jesus tex) o ljuslyktor + uppstoppade djur (du gillar ej denna) + mkt coola växter och masker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

vad är TYPISKT indiskt

indiska[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror väl lite på din budget. Men mörkt trä, varma färger (rekommenderar nog rött, någon mörkare gult och orange), mycket ljuskällor och silkesaktiga tyger. Om du vill behålla väggarna vita så satsa på överkast, kuddar, lyktor, lampskärmar och olika detaljer som är mer åt det indiska hållet. Sen så är det oftast en god idé att inte snöa in alt för mycket på ett tema, det brukar se lite övergjort ut om man inte blandar upp det lite.


   
SvaraCitera

Satsa på mycket textil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handla på indiska kanske, eller har dom möbler och sånt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

handla på indiska kanske, eller har dom möbler och sånt?

Lite. Men det mesta indiska gör ser lite fruktansvärt ut, och mer som en parodi på indisk inredning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lite sådan inredning. Nästan allt är från Ellos + indiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

coolt bord

Finns på Åhlens!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Lite. Men det mesta indiska gör ser lite fruktansvärt ut, och mer som en parodi på indisk inredning.

Inte mitt turf direkt så öh... okej. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Inte mitt turf direkt så öh... okej.

Jag har ett svårkontrollerat hat mot indiska. Fast de har koppar i trevlig storlek. Som ser förjävliga ut [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Jag har ett svårkontrollerat hat mot indiska. Fast de har koppar i trevlig storlek. Som ser förjävliga ut [mad]

Det är illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Det är illa.

Skitliv.


   
SvaraCitera