Aviseringar
Rensa alla

Industrial och off-center labret


Ssarah
Ämnesstartare

Tjohej.

Hade tänkt göra en industrial piercing någon gång i framtiden. Är den svårläkt? Easy question.

Ska dessutom pierca en off-center labret (förmodligen nästa helg), samma fråga där, är den svårläkt och är det lätt att få infektioner?

Tacksam för seriösa svar. Skiter i om någon tycker det är fult, så det är ingen idé att ens skriva det. [bigsmile]


   
Citera

Ssarah:

Tjohej.

Ssarah:

off-center labret (förmodligen nästa helg), samma fråga där, är den svårläkt och är det lätt att få infektioner?

Lätt läkt som fan, rökte å söp när jag gjorde den, hemma gjord å, gick fin fint [y] tog väll 2 veckor för å få den helt läkt [y]


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

CharliesName:

Lätt läkt som fan, rökte å söp när jag gjorde den

Fan vad nice. [bigsmile]
Då slipper man avstå från ciggen en längre period då.


   
SvaraCitera

jag har gjort en industrial, och jag har haft jätte mycket problem med den..
Detsamma gällde min morbror som också har.
Men om du sköter den med koksalt vatten varje dag i ett år så ska det nog gå bra:)..
Det börjar min göra:D[smile]


   
SvaraCitera

Ssarah:

Fan vad nice. [bigsmile]
Då slipper man avstå från ciggen en längre period då.

Är dock inge bra att göra de [crazy] vill man ha snabbas och säkrast läkning så ska man nog låtabli men är nog inte allt för farligt iaf [y]


   
SvaraCitera

Det är individuellt. Har polare som det gått skitsmidigt för och för vissa har det krånglat som fan.


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

CharliesName:

Är dock inge bra att göra de

Nej det förstås, men vet en del folk som hade någon sorts saltlösning de sköljde munnen med efter varje cigg. De hade dock gjort tungpiercing. Ingen aning om det är bra, hahah, men de fick inga infektioner så vitt jag vet..

Piercingssnobb:

jag har gjort en industrial, och jag har haft jätte mycket problem med den..
Detsamma gällde min morbror som också har.
Men om du sköter den med koksalt vatten varje dag i ett år så ska det nog gå bra:)..
Det börjar min göra:D

Okej, fan jobbigt [surprised].. Men jag kommer sköta min galant, om jag känner mig rätt, så det lär nog inte bli några större problem där inte.


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Det är individuellt.

Får hoppas på att jag är en av the lucky ones då.


   
SvaraCitera

Ssarah:

Nej det förstås, men vet en del folk som hade någon sorts saltlösning de sköljde munnen med efter varje cigg. De hade dock gjort tungpiercing. Ingen aning om det är bra, hahah, men de fick inga infektioner så vitt jag vet..

Hehe men jag rökte 2 dagar efter jag tog i tungan å, utan att skölja med nått [blush][tard]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Hehe men jag rökte 2 dagar efter jag tog i tungan å, utan att skölja med nått [blush][tard]

Vilket är jävligt dumt. Du hade inte känt dig så smart ifall tungan börjat ruttna.


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

CharliesName:

jag rökte 2 dagar efter jag tog i tungan å, utan att skölja med nått

Det skulle inte jag våga.. haha [bigsmile]
Får bli någon sorts sköljning för min del.


   
SvaraCitera

Ssarah:

Okej, fan jobbigt [surprised].. Men jag kommer sköta min galant, om jag känner mig rätt, så det lär nog inte bli några större problem där inte.

okej lycka till med den då [smile]


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

Piercingssnobb:

lycka till med den då

Danke [bigsmile]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Vilket är jävligt dumt. Du hade inte känt dig så smart ifall tungan börjat ruttna.

Jopp, där av "[tard]" men ofta den ruttnar? [censur] blir väll infektion så får man ta ur piercingen å fixa det.

Ssarah:

Det skulle inte jag våga.. haha [bigsmile]
Får bli någon sorts sköljning för min del.

Nej, är nog bäst att låta bli [sad]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Jopp, där av "[tard]" men ofta den ruttnar? [censur] blir väll infektion så får man ta ur piercingen å fixa det.

I värsta fall så kan den det. Precis som ett öra kan ruttna pga av infektion.


   
SvaraCitera