Aviseringar
Rensa alla

Industrial och off-center labret


DeathOrGlory:

I värsta fall så kan den det. Precis som ett öra kan ruttna pga av infektion.

KAN DE?!?!?! [chocked] omfg... mina öron är INTE fina iaf [chocked] fast är inge rött å det gör inte ont att klämma på dom så ska nog inte vara så farligt


   
SvaraCitera

CharliesName:

KAN DE?!?!?! [chocked] omfg... mina öron är INTE fina iaf [chocked] fast är inge rött å det gör inte ont att klämma på dom så ska nog inte vara så farligt

Ja det kan de. Det är sådant man får veta ifall man är smart och går till en piercare. [party]


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Ja det kan de. Det är sådant man får veta ifall man är smart och går till en piercare. [party]

Men jag är fattig [n] men när jag tog i tungan så sa han inte så mycket, fick bara en lapp [tard]


   
SvaraCitera

CharliesName:

Men jag är fattig [n] men när jag tog i tungan så sa han inte så mycket, fick bara en lapp [tard]

Illa. [sad] Sa han inget om infektionsrisk och sådant? Iofs är det inte direkt vanligt att något ruttnar men det kan hända.


   
SvaraCitera

DeathOrGlory:

Illa. [sad] Sa han inget om infektionsrisk och sådant? Iofs är det inte direkt vanligt att något ruttnar men det kan hända.

Tror inte de iaf [tard] men stod rätt mycket bra på lappen iaf.


   
SvaraCitera
Hando

Ssarah:

Är den svårläkt?

Är nog inte värre än ett vanligt hål i brosket i örat

Ssarah:

är den svårläkt och är det lätt att få infektioner?

Det är nog samma som med en vanlig labret tror jag [blush]


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

Hando:

Är nog inte värre än ett vanligt hål i brosket i örat

NICE (price på burgerking)

Hando:

Det är nog samma som med en vanlig labret tror jag

Och det säger mig mycket 😀 Hahah.


   
SvaraCitera
Hando

Ssarah:

Och det säger mig mycket 😀 Hahah.

Men rengör du regelbundet och inte leker med den så är det nog ingen fara med infektioner och sånt [cute]


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

Hando:

Men rengör du regelbundet och inte leker med den så är det nog ingen fara med infektioner och sånt

Närå, jag ska vara duktig.


   
SvaraCitera
Hando

Ssarah:

Närå, jag ska vara duktig.

[cute]


   
SvaraCitera

Ssarah:

Hade tänkt göra en industrial piercing någon gång i framtiden. Är den svårläkt? Easy question.

Beror lite på. Väljer man att pierca det örat man sover på kan det bli lite problematiskt då regelbundet tryck inte gillas av varken nya eller läkta piercingar :p
Är man noga med skötsel och hygien så ska det inte vara nåt problem, såvida man har så där dåligt läkkött...
Min var helt läkt efter 3 månader, och då hade jag ändå genomgått infektion i båda hål.


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

NickoKick:

Beror lite på. Väljer man att pierca det örat man sover på kan det bli lite problematiskt då regelbundet tryck inte gillas av varken nya eller läkta piercingar :p
Är man noga med skötsel och hygien så ska det inte vara nåt problem, såvida man har så där dåligt läkkött...

Jag sover på olika sidor, men mest på magen, så det ska nog inte vara så problematiskt. [y]

Skötsel och hygien kommer jag vara väldigt noga med, då jag inte vill ha ett fucked up öra.. haha 😀


   
SvaraCitera

Ssarah:

Jag sover på olika sidor, men mest på magen, så det ska nog inte vara så problematiskt. [y]

Tro mig, du har ett öra du sover på. Så om du ligger på magen så har du huvudet rätt ner i kudden/madrassen då? :p


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

NickoKick:

Tro mig, du har ett öra du sover på. Så om du ligger på magen så har du huvudet rätt ner i kudden/madrassen då? :p

Ja? Ingen luft [love]
Nej men jag brukar ligga med armarna typ vid pannan etc etc. Jag sover ganska skumt.


   
SvaraCitera
Ssarah
Ämnesstartare

Någon som vet om man kan ha ring direkt eller måste man ha stav under läkningsprocessen? Syftar på off-center labret då.


   
SvaraCitera