Aviseringar
Rensa alla

Infekterad navelpiercing


Ämnesstartare

Lägger upp bild snart.[party]
I allafall, min piercing var infekterad så min piercare sa att jag skulle ta alsolsprit på piercingen 5 ggr per dag. I början funkade det jättebra men nu har lite av varet kommit tbx och under piercingen är det som en boll av röd hud. Det gör ont och ser inte så jättesnyggt ut heller. Känner nästan för att bara ta ut den men det funkar inte att skruva av kulorna. Vill egentligen ha kvar den också.
Har haft den i ca 12 veckor nu. Slarvade en hel del med tvättningen sÅ ja[cry]


   
Citera

NEJ! GÖRE INTE"! [cry]


   
SvaraCitera

jag har haft en infekterad navelpiercing, behöver inte se din. Beskriv hur den ser ut och fråga det du undrar.


   
SvaraCitera

Ehm, varför väntar du inte med att göra tråden då? [tard]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jag har haft en infekterad navelpiercing, behöver inte se din. Beskriv hur den ser ut och fråga det du undrar.

Pink Friday:

Lägger upp bild snart.I allafall, min piercing var infekterad så min piercare sa att jag skulle ta alsolsprit på piercingen 5 ggr per dag. I början funkade det jättebra men nu har lite av varet kommit tbx och under piercingen är det som en boll av röd hud. Det gör ont och ser inte så jättesnyggt ut heller. Känner nästan för att bara ta ut den men det funkar inte att skruva av kulorna. Vill egentligen ha kvar den också.Har haft den i ca 12 veckor nu. Slarvade en hel del med tvättningen sÅ ja


   
SvaraCitera

Pink Friday:

boll av röd hud

är det en knöl? eller är det bara rött?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

är det en knöl? eller är det bara rött?

typ en röd knöl inuti naveln som liksom sitter fast i percingstaven [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HÄR KOMMER EN BILD:

varnar alla att det ser hemskt ut så om du är känslig kolla inte [cool]

Anledningen att det är så rött runtom är för att jag har haft tejp plåster runt naveln


   
SvaraCitera

Pink Friday:

typ en röd knöl inuti naveln som liksom sitter fast i percingstaven

Hade också knöl, det är antagligen var. Dränk en bomullstuss i alsosprit, och tejpa fast under nätterna. I regel så ska den tömmas på var då.

Gör den inte det kanske då bör fundera på att plocka bort piercingen. Piercingar funkar inte för alla kroppar, men tänk som så att du då faktiskt har en bra kropp som stöter bort saker som inte ska vara där.


   
SvaraCitera

Pink Friday:

HÄR KOMMER EN BILD:

aj aj aj. Det där ser inte bra ut. Funkar inte mitt tips ovan tycker jag att du ska gå till läkaren.


   
SvaraCitera

Pink Friday:

varnar alla att det ser hemskt ut så om du är känslig kolla inte [cool]

[tired] Jo verkligen, har sett stickor som ser hemskare ut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Hade också knöl, det är antagligen var. Dränk en bomullstuss i alsosprit, och tejpa fast under nätterna. I regel så ska den tömmas på var då.

jag brukar göra det, men jag byter bomullstuss ca 5 ggr per dag som min piercare sa att ja gskulle göra + sover med en på natten.

Fingerprints:

Gör den inte det kanske då bör fundera på att plocka bort piercingen.

åh neeej [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Pink Friday:

jag brukar göra det, men jag byter bomullstuss ca 5 ggr per dag som min piercare sa att ja gskulle göra + sover med en på natten.

hur länge har du gjort det och hur länge har du haft knölen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

hur länge har du gjort det och hur länge har du haft knölen?

har gjort det i några dagar bara, sen i fredags/lördags ..
innan jag började med det hade jag gul-rött var på hela piercingstaven.
efter bara en användning blev piercingen mycket bättre.

knölen har jag haft i två veckor kanske.


   
SvaraCitera