Aviseringar
Rensa alla

Infekterat öga


Ämnesstartare

Hej!
Detta kanske låter som om jag är lite klumpig och de verkar kanske lite konstigt, men igår när jag skulle resa mig upp ur fåtöljen hos min farmor och farfar så råkade farmors pekfinger vara lite i vägen och de prickade mitt öga så att de började blöda lite. Frågade min pappa om detta och han säger att det inte är farligt. Men inatt så hade runnit rätt mycket och därför kunde jag inte öppna ögat på morgonen utan fick skölja ögat med vatten för att kunna öppna det. Sen nu rinner det hela tiden ! Vad kan jag göra ?
Senare idag ska jag även till Boda Borg och det vill jag inte missa.
Har ni något tips hur jag kan hålla ögat rent eller så.
Seriösa svar uppskattas! [love]


   
Citera

får jag slicka på det? kan betala dig.


   
SvaraCitera

Mycket tyder på aids, kontakta din lokala vårdcentral ASAP! [smile]


   
SvaraCitera

Gå till apoteket och fråga... fick nån ögoninfektionsgrej när jag var utomlands nån gång så ögonen blev röda och typ mjuka som gele[cry] men när jag stoppade in några droppar som svider som fan om dagen från en flaska så blev det bra efter några dagar[party]


   
SvaraCitera
kook
 kook

Burg:

h typ mjuka som gele

uöh [cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

kook:

uöh

ögonvitan typ hängde ut ur ögonen när jag kisade lite[cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
kook
 kook

Burg:

ögonvitan typ hängde ut ur ögonen när jag kisade lite

sluta då [cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Gå till apoteket och fråga... fick nån ögoninfektionsgrej när jag var utomlands nån gång så ögonen blev röda och typ mjuka som gele men när jag stoppade in några droppar som svider som fan om dagen från en flaska så blev det bra efter några dagar

Tack, dock tror jag inte det är så allvarligt [wink]


   
SvaraCitera