Aviseringar
Rensa alla

Inferno Online Stockholm. "efterlysning"


Ämnesstartare

Felparkerad:

det brukar spruta ur näsan när dom är pilsk

Intresseklubben antecknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[love]

Lokalen har en halvtaskig belysning bortsett från datorskärmarna som lyser ständigt. Och därför är det svårt att ge någon personbeskrivning. Men nu minns jag att hon hade antingen svarta jeans eller jeans-leggings. Det är inte den optimala beskrivningen av en person, men kanske kan vara till någon nytta..

S3ON:

Att andra också arrangerar sig lite, skadar ej. [crazy]


   
SvaraCitera
smisk

Nä vad sött. Önskar jag hängde mer på IO ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nä vad sött. Önskar jag hängde mer på IO ibland.

Det finns inte särskilt många datorintresserade tjejer, generellt sätt. Därför är chansen större om att hon var där med sin pojkvän eller kompisar. Men man vet ju aldrig.

Eventuella namn skulle uppskattas om någon har gjort en liten "fördjupning". [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Önskar jag hängde mer på IO ibland.

vad spelar du?


   
SvaraCitera
smisk

Lejonhjärta:

Det finns inte särskilt många datorintresserade tjejer, generellt sätt. Därför är chansen större om att hon var där med sin pojkvän eller kompisar. Men man vet ju aldrig.

Haha nja, tveksamt, om jag ska vara ärlig. Skulle aldrig gå dit med min pojkvän, helt omöjligt att umgås då ju.

Bergdahl:

vad spelar du?

Mest WoW nu :< förut var det mycket CS/CSS och CoD, plus andra random spel. Och Linerider, så klart. Gibbens sanna mästarspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gjorde en identisk tråd på Fragbite. Däremot var kommentarerna där inte alls lika positivt inställda, snarare tvärt om.

"hat-kommentarerna" haglade från vissa individer som nyligen tappat sina första mjölktänder och försöker provvisera genom att skriva en och annan ogenomtänkt kommentar. Så nu ger jag upp mitt letande. Om det inte händer ett genombrott.

smisk:

förut

Lounge fact:

var

smisk:

det

smisk:

mycket

isola:

[love]


   
SvaraCitera
smisk

Lejonhjärta:

provvisera

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

"hat-kommentarerna" haglade från vissa individer som nyligen tappat sina första mjölktänder och försöker provvisera genom att skriva en och annan ogenomtänkt kommentar.

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Mest WoW nu :< förut var det mycket CS/CSS och CoD, plus andra random spel. Och Linerider, så klart. Gibbens sanna mästarspel.

haha vilken gamer du e [cheers]. spelar bara cs jag. än idag faktiskt.

vet inte vad Linerider är, ska kolla upp

Lejonhjärta:

"hat-kommentarerna" haglade från vissa individer som nyligen tappat sina första mjölktänder och försöker provvisera genom att skriva en och annan ogenomtänkt kommentar.

hahah okej, ska leta upp din tråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sött!


   
SvaraCitera
smisk

Bergdahl:

haha vilken gamer du e [cheers]. spelar bara cs jag. än idag faktiskt.

Mja, är mer för TV-spel dock, än datorspel!

Bergdahl:

vet inte vad Linerider är, ska kolla upp

[blush]


   
SvaraCitera

Det sorgliga med gibb-ställen är av att de numera fullkomligen dräller av småungar med pipig röst. Detta fick jag erfara vid ett flertal tillfällen, senast igår då jag spelade på Playz. Sällskapet på 5 småungar brevid mig spelade MW2 och samtidigt skröt om vem som hade tappat alla mjölktänder(jag lovar att detta är HELT sant.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Mja, är mer för TV-spel dock, än datorspel!

bra! då kan du gå med i min klubb sen som jag kanske startar när jag börjar på SU. ska bli någon tvspels klubb. inte säkert att jag gör det, men har funderat på att göra en


   
SvaraCitera