Aviseringar
Rensa alla

Inför UM-träffen i sommar- tråden


Ämnesstartare

Har börjat snackas om sommarens UM-träff redan har jag sett, fram tills någon tar initiativ till att dra i det hela kan vi här diskutera, spekulera, skvallra och annat roligt om hur träffen i sommar blir, hur förra blev, osv.

Vem kommer ligga med vem? Vem hoppas du dyker upp? Vem bangar? Vem gör bort sig totalt? Vem ska släpa runt den halvt ihjälsupna Nazgul? Vem blir ovänner? Vilka av de som redan är ovänner kommer mötas och vad kommer det resultera i? Kommer Sheriffen tillbaka efter förra gången? Möjligheterna är många. [wink][wink][wink]


   
Citera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Kommer Sheriffen tillbaka efter förra gången?

vadå, va hände? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

You're such a girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är på om du är på, är du på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

vadå, va hände? [blush]

Aspackad och utmobbad typ. Typ alla som var där tyckte han var dum i huvudet. [crazy]

passaro:

You're such a girl.

Tihi. :$

Plyvert:

Jag är på om du är på, är du på?

Är ovanpå. [wink][wink][wink][crazy][crazy][blush]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Plyvert:

Vad är du för nån btw? Ser dig i massa trådar men har ändå ingen som helst uppfattning om vad du är för nån. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kommer!....om jag kan[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Vad är du för nån btw? Ser dig i massa trådar men har ändå ingen som helst uppfattning om vad du är för nån. [shake]

Undrar jag också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

City Mormor:

Jag kommer!....om jag kan[bigcheers]

Fett. Vi kan ju ha en samling här nere och samåka upp alla skåningar. [cool] Är dock osäker på om jag kommer ha tid och råd att åka upp, men det brukar lösa sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Vem kommer ligga med vem?

nejje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får se om jag kommer kunna komma, hela sommaren är helt smockad och UMträffar är inget jag direkt prioriterar.

Dold text: Hahahaha[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knuttetiin:

nejje

Joho!

Dekadent:

Får se om jag kommer kunna komma, hela sommaren är helt smockad och UMträffar är inget jag direkt prioriterar.

Get your priorities straight man! [shake]

Du bor ju dessutom typ bredvid Fjollholm, jag måste ju åka till ett helt annat land!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken um-träff? Vill gå på minst en iaf i sommar.


   
SvaraCitera
Åtta

Eftersom jag numera residerar bland lappar och renar så betvivlar jag att jag kommer att kunna åka ned och leka med er.

Bara Ta Allt:

Vem ska släpa runt den halvt ihjälsupna Nazgul?

Senaste gången jag träffade Nazgul så tror jag att det var du som fick släpa runt på honom. Ni verkade komma bra överens, så varför inte köra på samma spår igen?

Bara Ta Allt:

Kommer Sheriffen tillbaka efter förra gången?

Åh, jag hoppas det! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Get your priorities straight man!

Du bor ju dessutom typ bredvid Fjollholm, jag måste ju åka till ett helt annat land!

Jag kommer garanterat närvara på varenda en och de få planer jag råkar ha kommer direkt bortprioriteras utan eftertanke* [sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Vilken um-träff? Vill gå på minst en iaf i sommar.

mm det vill jag också

Dold text: skulle nog aldrig våga [blush]


   
SvaraCitera