Aviseringar
Rensa alla

inför valborg etc


timeisrunningout:

Så, låt lejoninnorna få jaga dig lite grann helt enkelt. Chilla. Fokusera inte på dem. Ha roligt i alla fall.

Nice sagt måste jag säga, haha men tillbaka till verkligheten när i dagens läge i Stockholm är det tjejerna som jagar killarna?

Men sure, håller med dig ifall jag skulle vilja ragga upp någon så ska jag inte ens tänka på det.


   
SvaraCitera

Jadu, jag förstår dig det är inte alls roligt : /
Har liksom samma problem.


   
SvaraCitera
time
 time

Barbienele:

tillbaka till verkligheten när i dagens läge i Stockholm är det tjejerna som jagar killarna?

Tycker inte alls det är ovanligt att en tjej raggar upp en kille. Nu bor jag inte i Stockholm längre, men när jag gjorde det så var det så. Hell, har varit den som tagit initiativet många gånger.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Tycker inte alls det är ovanligt att en tjej raggar upp en kille. Nu bor jag inte i Stockholm längre, men när jag gjorde det så var det så. Hell, har varit den som tagit initiativet många gånger.

Håller med, och bor inte ens i stockholm


   
SvaraCitera
time
 time

Tennsoldaten:

Håller med, och bor inte ens i stockholm

Precis, fast handlar ju inte om var i världen man är. Det är ganska länge sedan folk tittade snett på att en tjej vågade ragga upp själv [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är det så att jag verkligen inte är desperat eller något då jag redan vet att jag inte kommer få nått, så de tankarna har jag redan kopplat bort.
Det låter nästan som att man måste ragga med alla tjejer man pratar med?
Försöker som nån skrev att träffa nya människor och vara allmänt social, dock känns de helt fel att bara snacka med grabbarna och helt ignorera tjejerna, klart man ska vara social med alla.
Men då kommer vi till grejen, då grabbarna oftas är lika sociala tillbaks får jag oftas ett iskallt hälsande etc av tjejerna
Och de är klart att detta får mig att må dåligt, för de hade ju varit roligt att få till de nångång också...


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Hell, har varit den som tagit initiativet många gånger.

Jo kan stämma females är ju mer iniativrika och mer socialare än vi males är... 🙁

Antar att det bara är jag som inte syns då eller bara att jag inte är snygg längre ;'(


   
SvaraCitera