Aviseringar
Rensa alla

Infoga video i blogg (blogg.se)


Ämnesstartare

Hur infogar man en video i ett inlägg på blogg.se? Så man kan se hela videon på sidan utan att öppna länken i ett nytt eller i samma fönster

obs. blogg.se!!!


   
Citera
Ämnesstartare

är det ingen som vet????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara kopiera länken och klistra in. Det fungerar iaf i vanliga inlägg så borde vara likadant i bloggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis som du gör i forumet. Bara lägger in youtube-url:n i texten. Förutsatt att det är Youtube, annars funkar det ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Bara kopiera länken och klistra in. Det fungerar iaf i vanliga inlägg så borde vara likadant i bloggen.

[cry] skulle inte göra tråden om det var så simpelt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Precis som du gör i forumet. Bara lägger in youtube-url:n i texten. Förutsatt att det är Youtube, annars funkar det ej.

går ju inte... bara länken syns... Inte videon


   
SvaraCitera

ifall det är här så är det bara kopiera urlen annars så tar du ba embed video o kopierar koden [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

ifall det är här så är det bara kopiera urlen annars så tar du ba embed video o kopierar koden

OJ, kanske inte framgick att det var å blogg.se 😛 är så egoistisk i mitt tänkande[blush][blush]


   
SvaraCitera

Du måste välja "gammal kod" eller nå under dela-grejen på Youtube.

Alltså under inbäddadgrejen.


   
SvaraCitera

Dela -> Bädda in -> Använd gammal inbäddningskod [?] (det är sista valet i menyn som kommer upp)


   
SvaraCitera

Denna kod klistrar du in i kodläget där du skriver inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

går ju inte... bara länken syns... Inte videon

Var blogg.se med i titeln när jag postade? I sådana fall missade jag det helt ;d


   
SvaraCitera