Aviseringar
Rensa alla

Infotråd om UM-träffen 30/5


Issen
Ämnesstartare

Sådär jag vet att jag är en dag sen men eftersom det idag är exakt 2 år sedan vårträffen 2007 så va de mer passande idag(egentligen fyllde morsan år igår men ändå)

Från och med 13.00 på lördagen 30/5 kommer jag(och förmodligen några fler) befinna oss vid ringen på centralen och invänta in personer som kommer från andra delar av landet, vid 15.00 senast kommer vi börja röra på oss mot den plats vi ska vara i vilket förmodligen blir Tanto av diverse praktiska skäl, lättast att hitta dit, gott om utrymme etc.
Ni som kommer senare får fixa ett telefonnummer att ringa så ni kan ta er dit om ni inte hittar.

Många kommer säkert vilja gå och äta eller så vilket inte är några problem så länge det finns några kvar i Tanto så vi har en plats paxad till resten av kvällen.
Det går annars ta med sig en engångsgrill eller så, det har gjorts förut.

För er som inte vet vad Tanto är så är det en stor park på Södermalm i Stockholm där det brukar vara mycke folk men om vi är där först och breder ut oss kommer andra bli mindre taggade, i värsta fall så planerar vi om och flyttar någon annan stans, Vitabergsparken eller Rålis.


   
Citera

Issen:

äta

Jag kommer vara svinhungrig så jag kommer lätt äta! [bigsmile]


   
SvaraCitera

läste infraröd på umträffen


   
SvaraCitera

Vadf najz, ses möjligtvis där.


   
SvaraCitera

Jag ska grilla [party][bigcheers]


   
SvaraCitera

ps. Jag är taggad som få[smile]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

fullochglad:

ps. Jag är taggad som få[smile]

Vi ska ta med massa mjölk också [smile]


   
SvaraCitera

Det är ej försent om ni verkligen vill ha dit mig att bjuda mig på en resa upp.


   
SvaraCitera

Issen:

en om vi är där först och breder ut oss kommer andra bli mindre taggade, i värsta fall så planerar vi om och flyttar någon annan stans,

Spelar det någon roll om andra är där?


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Spelar det någon roll om andra är där?

Om det är 500 pers, dunkadunka äckel technparty fullt med marijuanapundare ja [smile]


   
SvaraCitera

Issen:

Vi ska ta med massa mjölk också

[bigsmile]

Budolicious:

Det är ej försent om ni verkligen vill ha dit mig att bjuda mig på en resa upp.

Jag kan bidra men en peng = )


   
SvaraCitera

Issen:

Om det är 500 pers, dunkadunka äckel technparty fullt med marijuanapundare ja [smile]

niggah plz x)


   
SvaraCitera

Budolicious:

Det är ej försent om ni verkligen vill ha dit mig att bjuda mig på en resa upp.

Vart bor du?


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Vart bor du?

utanför gbg


   
SvaraCitera

Budolicious:

utanför gbg

Oki!


   
SvaraCitera