Aviseringar
Rensa alla

Inga ben eller ingen humor?


Ämnesstartare

Myksa:

Man kan ha kul i rullstol.

men man kan inte gå utan humor!


   
SvaraCitera
kachin

Blivande_japan:

fast kul kan man väl ha ändå! det behöver man inte ha humor för

Hmm. jo det kan man ju, det har du rätt i. Däremot är humor en ganska stor del av mitt otroligt roliga liv, så valet hade fortfarande varit detsamma [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

''Du måste komplettera dina användaruppgifter med kön och ålder för att kunna rösta''

[tard]

skulle röstat på att jag inte kan läsa/välja
förbaskade ultimatum


   
SvaraCitera

Lurendrejeri:

Döden (Du röstade på detta alternativ)

omg. min humor är fan..... allt.

är inte värd nåt utan den.


   
SvaraCitera
Lounge

Lurendrejeri:

Inte kunna gå pga förlamade ben eller så (Du röstade på detta alternativ)

hört talas om rullstolsbasket lr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Inte kunna gå pga förlamade ben eller så (Du röstade på detta alternativ)

Kan man inte se humorn i den här galna världen så kan man lika gärna skjuta sig själv för då blir livet ändå bara en lång cynisk plåga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur ska läsa sig fram till att rösta på att man inte kan läsa om man inte kan läsa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Inget sinne för humor över huvud taget (Du röstade på detta alternativ)

alla som har röstat på att vara benlös är ju dumma i huvudet.

om du föds humorlös kommer du inte sakna det, inte heller se ett syfte i att ha humor. din personlighet kommer vara seriöst utformad, och MÅHÄNDA så procrastinerar du väsentligt mindre och hjälper världen - seriösa yrken är de som för världens organ framåt, ungefär som forskning och politiska ämbeten(men mopsen, en humorlös politik kan aldrig någonsin gynna mänskligheten. låt mig bara lyfta fram det att en person utan humor - därmed karisma - inte kan nå någon högre makt och småpolitikerna haver många mellanhänder).

men ni vill hellre vill sitta och skratta i en rullstol. så var så god.
låt mig aäga att jag inte menar rullstolsbundenheten synonymt med psykisk oduglighet, men av personlig erfarenhet kan jag vittna på att få sitt skrattorgan stimulerat och tillfredställt har lett till att jag påverkar världen mindre.
givetvis är inte personliga åsikt ett bevis eller duglig för empiri. men det här är ett forum och ej en akademisk arena. vilket stödjer mitt tidigare uttalande.


   
SvaraCitera

mopsen:

men ni vill hellre vill sitta och skratta i en rullstol. så var så god.

tack. människor kan va lyckliga även om de är handikappade - GENOM ATT SE PÅ LIVET MED HUMOR. man måste kunna skratta åt saker o ting, även de hemska sakerna.

jag tycker jag åstadkommer mer med min humor än jag någonsin gjort med mina ben. HAHAH skoja. nä men aa precis..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

tack.

kan jag fråga varför jag blev citerad? jag har ingenting med din text att göra, förutom förlöjligandet från din sida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

hur ska läsa sig fram till att rösta på att man inte kan läsa om man inte kan läsa?

Det var en s.k lustighet.


   
SvaraCitera

mopsen:

kan jag fråga varför jag blev citerad? jag har ingenting med din text att göra, förutom förlöjligandet från din sida.

besvarar ju dig, förlöjligar inte. var extremt flummig och tror det syns. på alla inlägg jag skrev igår.


   
SvaraCitera

Lurendrejeri:

Inte kunna gå pga förlamade ben eller så (Du röstade på detta alternativ)

Med humor kan man klara de svåraste situationerna. Utan humor blir allt värre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Inget sinne för humor över huvud taget (Du röstade på detta alternativ)

finns ju ändå väldigt mycket som kan vara bra i livet mer än just humor. men fatta vad handikappad man vore utan ben, inte kunna gå eller springa eller hoppa runt eller någonting. ba sitta fast i en stol hela dagarna, hemskt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lurendrejeri:

Inte kunna gå pga förlamade ben eller så (Du röstade på detta alternativ)

INGA ARMAR INGA BEN, MONGOLID MEN CP!!!


   
SvaraCitera