Aviseringar
Rensa alla

Inga kompisar...


Jag tycker personligen att du ser din livssituation ur fel perspektiv, kolla vad du har för möjligheter för att kunna lära känna nytt folk oavsett om det är främlingar.

Ingemarsdotter:

Varför blir det så efter gymnasiet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

ja [sad] plus att jag inte har direkt lätt för att skaffa vänner men jag ska nog sluta kapa albatrossens tråd nu[blush]

Det är ju ungefär samma som för albatrossen. Man får vara avslappnad och social [y]

Lejonhjärta:

Ingemarsdotter: Varför blir det så efter gymnasiet?

Jag förstår fortfarande inte. Vissa av vännerna och jag var som hand i handske, vi tyckte verkligen genuint om varandra. Men det är som om tiden inte längre existerar för ungdomlig glädje och bekymmerslöshet..


   
SvaraCitera

greenalbatross:

Ja, jag hoppas bara jag klarar av det, med mitt dåliga lokalsinne och glömsk som jag är. Hm, åk någonstans du med? Är så befriande att få komma bort ett tag och upptäcka sig själv, bara om så för en vecka.

Haha, så du har också blivit "blessed" med att vara glömsk. Tror säkert att det kommer gå bra trots det, annars kanske du hittar nån trevlig typ som kan guida dig lite, en ny vän [y] Kommer du resa med en "reskatalog" eller har du liksom bokat flyg och hotell själv?

Hade gärna velat åka någonstans jag med men om man varken har jobb eller pengar så är det inte så lätt [sad]


   
SvaraCitera

inte så konstigt att du är ensam, vem vill bli sedd med en grön albatross liksom[shake]


   
SvaraCitera

adda min msn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miss Hayworth:

Haha, så du har också blivit "blessed" med att vara glömsk.

Om jag har... tappade senast bort min kamera som jag haft i typ 4 månader, tappar bort typ allt. Men då är vi alltså två, skönt att veta att det finns fler! Och tack för din hopfullhet [smile] Jag känner ganska många dit jag ska, så jag bokar flyg själv och kommer nog vara volontär i en vecka, sen blir det åka runt i landet med de jag känner.

Miss Hayworth:

Hade gärna velat åka någonstans jag med men om man varken har jobb eller pengar så är det inte så lätt

Förstår :/ Som sagt är det inte så lätt att få jobb om man inte har kontakter. Men du får det säkert förr eller senare [wink]


   
SvaraCitera

Jag blev av med mina sista vänner (nära mig iallafall) vid nian, slå det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

vem vill bli sedd med en grön albatross liksom

det där tycker jag liknar ett påhopp! diskriminering mot djur i samhället [n] albatrosser är charmiga varelser, du är säkert en grävling eller nåt.


   
SvaraCitera

greenalbatross:

det där tycker jag liknar ett påhopp! diskriminering mot djur i samhället [n] albatrosser är charmiga varelser, du är säkert en grävling eller nåt.

var ju ej något emot albatrosser[shake] var något emot dej eftersom du är grön[confused] nja, många på um påstår att jag är ett
Image
[sad]


   
SvaraCitera

greenalbatross:

Jag känner ganska många dit jag ska, så jag bokar flyg själv och kommer nog vara volontär i en vecka, sen blir det åka runt i landet med de jag känner.

Jaha, men det låter ju toppen! Hoppas du kommer ha det trevligt och fint där nere [smile] Hade vart en upplevelse att va volontär.

greenalbatross:

Förstår :/ Som sagt är det inte så lätt att få jobb om man inte har kontakter. Men du får det säkert förr eller senare

Nej precis. Och tack, det hoppas jag på! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

var något emot dej eftersom du är grön

diskriminering av färgade [no-no] tycker du ska lyssna på den gröna gummibjörnen!

gummi


   
SvaraCitera

greenalbatross:

diskriminering av färgade [no-no] tycker du ska lyssna på den gröna gummibjörnen!

tycker du skall lyssna på
Image
och åka tillbaks dit där du hör hemma[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är svensk, jag bara föddes grön så det så! och gubben på bilden ser snel ut. däremot borde du lyssna på honom för kebu låter nästan som kebab och kebab = turk. inte bra! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ställ dig i kö, jag har aldrig haft vänner


   
SvaraCitera