Aviseringar
Rensa alla

Inga vänner..


antrax:

Sant. Du skulle bara se vad som händer i duschen efter träningen. [wink][blush]

Jobbar som vaktmästare hos olika damlag och vet hur man installerar en spycam, så jag har nog sett[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

va har ni bråkat om ? ,va är de som får dig att börja bråka med folk ?

Asså jag vet faktist inte riktigt,alla säger att jag är värsta fjortisen och att jag super och röker och sånt...troligen därför..[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jobbar som vaktmästare hos olika damlag och vet hur man installerar en spycam, så jag har nog sett

Azzum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolArne:

Finns det nån bra sport att gå på där det finns många snälla tjejer?eller nånting att gå på det känns som att jag bara blir vän med killar,det är fett stöört...

Jag kan vara din vänn! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

vänn

vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

Jag kan vara din vänn!

Haha men jag menar lixom som man umgås med 🙂 men tack iallafall!


   
SvaraCitera

Jag anser inte att idrott är syftet att skaffa vänner. Men tycker du det så borde du åtminstone försöka. Jag rekommenderar att våga ta initiativ och bara vara dig själv, då löser de nog sig ska du se.

- Vill du bli min vän?


   
SvaraCitera

lolArne:

Asså jag vet faktist inte riktigt,alla säger att jag är värsta fjortisen och att jag super och röker och sånt...troligen därför..[sad]

Ett tips är att ta bort morrhåren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Jag anser inte att idrott är syftet att skaffa vänner.

Klart det är? Jag anser att idrott är ett ypperligt tillfälle att knyta nya kontakter och få möjlighet att känna samhörighet med andra människor. Som en extra familj. Det är en fantastisk känsla att tillhöra en idrottsförening och spela i ett lag man trivs bra i.

Till trådskaparen: Som flera tidigare nämnt så handlar det om att vara sig själv. Då kommer de "rätta" personerna till dig naturligt förr eller senare. Lycka till! 🙂

/Rickard


   
SvaraCitera

jag kan berätta en sak från egen erfarenhet, även fast jag är väldigt ung. för ungefär ett år sedan gjorde jag exakt som du, rökte, söp och ja bråkade med alla möjliga. en dag, bara så där, så insåg jag hur jag var. blev äcklad, äcklad av mitt beteende mot andra människor, min attityd var inte nådig kan jag säga. jag insåg att jag var tvungen att ändra mig mig, hade fått höra så många gånger av vuxna människor att mitt beteende inte var okej, men inte lyssnade jag på dem utan körde mitt eget rejs. tillslut kom jag på att de faktiskt hade rätt. jag gav upp allt. slutade röka, dricka och umgicks med andra människor, såna som jag förut tyckte var "töntar" men som visade sig inte vara det, och folk började tycka om mig igen.

lärde känna fler människor, och många av de sa att de trott att jag var värsta bitchen (fast det var ju sant, jag hade varit det) men nu tyckte de om mig.

så vet du vad jag föreslår? sluta rök, sluta drick (du kommer upptäcka att det inte är tufft alls). när du gjort det ändras dina åsikter osv med tiden, mycket sitter faktiskt i hur du lever. eftersom dina gamla vänner inte röker eller dricker som du säger så får du nog tillbaks dem, om du inte vill det så börja prata med kanske andra i din klass eller i dina paralellklasser.

kram! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolArne:

Haha men jag menar lixom som man umgås med 🙂 men tack iallafall!

Vem har sagt att vi ska vara vänner på internet bara?


   
SvaraCitera

Virtus:

Det är en fantastisk känsla att tillhöra en idrottsförening och spela i ett lag man trivs bra i.

Givetvis. Jag spelar själv hockey 6 gånger i veckan. Och tillbringar mer tid på att träna och vara med laget jämfört med hemma. Men själva syftet med sport är ändå att ''bli bäst''.


   
SvaraCitera

lolArne:

Asså jag vet faktist inte riktigt,alla säger att jag är värsta fjortisen och att jag super och röker och sånt...troligen därför..

Okeej men svara ärligt på denna fråga: är du verkligen dig själv ? , för du tjänar inte på att spela någon annan.
Varför dricker du o sånt ? , är de pga av att de är gott eller är de för att du vill bli dyngrak ? , helt ärligt så är de inte kul o supa skallen av sig , va tjänar man på de ?? INTE ETT SKIT.
De är bättre att dricka de man tycker om o njuta av sällskapet man har [y], dina vänner kanske inte tycker om ditt beteende när du dricker, va vet jag ... jag känner ju varken dig eller dom.
Om du vill så kan jag kanske adda dig på msn så kan vi snacka mer ? , du väljer [smile]


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Givetvis. Jag spelar själv hockey 6 gånger i veckan. Och tillbringar mer tid på att träna och vara med laget jämfört med hemma. Men själva syftet med sport är ändå att ''bli bäst''.

Trodde verkligen inte du var en sportare av någon anledning... Ännu mer otippat att du tycker att prestationen har ett egenvärde.


   
SvaraCitera

Brk g:

nnu mer otippat att du tycker att prestationen har ett egenvärde.

Det är för mig en självklarhet. Annars skulle man inte fortsätta?


   
SvaraCitera