Aviseringar
Rensa alla

Inga vänner..


antrax:

Sant. Du skulle bara se vad som händer i duschen efter träningen. [wink][blush]

Jobbar som vaktmästare hos olika damlag och vet hur man installerar en spycam, så jag har nog sett[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

va har ni bråkat om ? ,va är de som får dig att börja bråka med folk ?

Asså jag vet faktist inte riktigt,alla säger att jag är värsta fjortisen och att jag super och röker och sånt...troligen därför..[sad]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jobbar som vaktmästare hos olika damlag och vet hur man installerar en spycam, så jag har nog sett

Azzum


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lolArne:

Finns det nån bra sport att gå på där det finns många snälla tjejer?eller nånting att gå på det känns som att jag bara blir vän med killar,det är fett stöört...

Jag kan vara din vänn! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

vänn

vän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

Jag kan vara din vänn!

Haha men jag menar lixom som man umgås med 🙂 men tack iallafall!


   
SvaraCitera

Jag anser inte att idrott är syftet att skaffa vänner. Men tycker du det så borde du åtminstone försöka. Jag rekommenderar att våga ta initiativ och bara vara dig själv, då löser de nog sig ska du se.

- Vill du bli min vän?


   
SvaraCitera

lolArne:

Asså jag vet faktist inte riktigt,alla säger att jag är värsta fjortisen och att jag super och röker och sånt...troligen därför..[sad]

Ett tips är att ta bort morrhåren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lejonhjärta:

Jag anser inte att idrott är syftet att skaffa vänner.

Klart det är? Jag anser att idrott är ett ypperligt tillfälle att knyta nya kontakter och få möjlighet att känna samhörighet med andra människor. Som en extra familj. Det är en fantastisk känsla att tillhöra en idrottsförening och spela i ett lag man trivs bra i.