Aviseringar
Rensa alla

Inge liv


Ämnesstartare

Tja ja har fan inge liv..
Vår familj gör aldrig nånting, min farsa tänker bara på sig själv och sina egna intressen.. Ja har knappt nåra kompisar.. Ja vet inte ens va man kan göra som är kul.
Jag går o jobba kommer hem sitter vid datorn kollar på tv, hälsar å nån i släkten. Är med nån polare typ 1 gång i veckan o bara hänger..
Mitt liv är ett skämt de är inge liv. Vad är meningen me att jobba hela tiden och itne göra nått kul.. Är så riktigt jäävla less på detta nu, de känns som att jag komemr bli tokig snart och slå sönder nånnting.. Ja vet inte va ja ska göra för att få till mitt liv.. Va kan man göra för nått kul i stockholm? Ja har inte en aning eftersom ja aldrig gör nått..
Så jävla less på mitt liv går fan i självmordstankar men ja vettefan..
suck


   
Citera
Ämnesetiketter

Flytta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns massviss att göra.. beror på i vilket sällskap man är i. är man ensam är det väl dock jävligt tråkigt.
bli mer uttåtriktad och mer social så ska du se att ditt liv kommer bli roligare.

lycka till![y][love]


   
SvaraCitera

robin15:

Tja ja har fan inge liv..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fruitpunch:

Flytta.

har inte råd


   
SvaraCitera

Börja spela WoW


   
SvaraCitera

robin15:

har inte råd

Du jobbar, hur kan du inte ha råd? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ahha ja va tror du tjänar inte tillräckligt..
Du vet inte hur mycket de är att flytta man kan itne bara säga att man ska flytta de är een stor grej mycke stress.. Vakna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart i sthlm bor du?


   
SvaraCitera

börja med en sport[y]


   
SvaraCitera

Vaknar nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stockholm? Där har du svaret.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Du vet inte hur mycket de är att flytta man kan itne bara säga att man ska flytta de är een stor grej mycke stress.. Vakna.

knappast hörredu det är bara att ta sig i kragen och göra det :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Börja träna!
2. Snacka me folk
3. Ha ett jävligt bra liv[y]
Garanterat fungerande. Började själv med d förra veckan och efter 5 år av kasst självförtroende är det nästan helt reparerat[y]


   
SvaraCitera

så kan det gåb


   
SvaraCitera