Aviseringar
Rensa alla

Ingen aning om hon gillar mig eller inte...


Ämnesstartare

Så ja har en tjejkompis i skolan och vi är jätte nära vänner hon berättar allt för mig o ja för hon... men nu föll ja för henne och hennes pojkvänn dumpa henne nyligen så hon är rätt så deppig. Anyways jag sa till henne att ja ville prata med henne ensam o jag förklara mina känslor för henne och hon sa att hon inte ville bestämma sig direkt. eftersom hon inte ville utnyttja mig för att glömma hennes pojkvänn. så så jag fråga henne vad hon tyckte mig, då sa hon att hon tyckte ja va jätte snäll och att ja ändån hade en ''chans''. Så vad betyder detta? gillar hon mig? vet inte riktigt vad ja ska göra, ifall ja ska fortsätta försöka få henne eller bara strunta i det......


   
Citera

det betyder att du har en chans, men att hon inte kommit över sin pojkvän, var bara inte FÖR på för då går det åt skogliden med allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Il1kemudk1pS:

Så vad betyder detta? gillar hon mig? vet inte riktigt vad ja ska göra, ifall ja ska fortsätta försöka få henne eller bara strunta i det......

Alltså, hon har precis blivit dumpad, hon är antagligen väldigt sårad. Hon kommer inte kunna älska någon annan på ett bra tag, så räkna inte med att hon har några verkliga kärlekskänslor för dig än, MEN, om hon säger att du har en chans, så har du nog det, se till att inte stressa henne bara. Visa att du finns där för henne när hon är redo för dig [smile]


   
SvaraCitera

Il1kemudk1pS:

Så vad betyder detta? gillar hon mig? vet inte riktigt vad ja ska göra, ifall ja ska fortsätta försöka få henne eller bara strunta i det......

Don't Panic! Vad du än gör Don't Panic! Var tillbakalutad och var som du är och låt tiden rulla ett tag. [y] Var bara ett stöd till henne och finns där om hon behöver något.


   
SvaraCitera

Il1kemudk1pS:

Så ja har en tjejkompis i skolan och vi är jätte nära vänner hon berättar allt för mig o ja för hon... men nu föll ja för henne och hennes pojkvänn dumpa henne nyligen så hon är rätt så deppig. Anyways jag sa till henne att ja ville prata med henne ensam o jag förklara mina känslor för henne

Du gjorde det för tidigt, hon har ju inte kommit över sitt ex än.


   
SvaraCitera

kan ju alltid bara gå fram o höra om hon har ¨lust att bara ditt barn¨[blush]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera