Aviseringar
Rensa alla

Ingen aning om vad jag vill bli


Ämnesstartare

vadå bli?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill bli alldeles för många saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

känner många som inte vet/visste vad de vill/ville pyssla med. Känner dock ingen som varit med om att svaret bara uppenbarat sig. Det är bara att testa sig fram för att se vad man trivs med och inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inuti:

Vad går emot dina regler?

Att genomgå en utbildning där jag tvingas plugga sådant som är totalt ointressant och/eller inte har med det framtida yrket att göra. Svenska A exempelvis, tyvärr ingår en del religion & historia i denna kurs..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, låter svårt. Det ar val bara att gå ut ifrån sina intressen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inuti:

Men det går väl att ordna på nåt sätt? Om man orkar.

klart de går, bara man har orken,men känns inte som högsta prio direkt att läsa upp gamla betyg från estetlinjen[rolleyes][crazy]

inuti:

Jag vet. Jag vill leva på det jag skriver.

jo förstår,synd att konkurrensen är såpass kärv i dagsläget[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Hm, låter svårt. Det ar val bara att gå ut ifrån sina intressen.

omöjligt när man är född i helt fel land och har intressen som ingen i sverige iallafall känner till

och jaa så äre för mig, därmed min enda dröm krossad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

omöjligt när man är född i helt fel land och har intressen som ingen i sverige iallafall känner tilloch jaa så äre för mig, därmed min enda dröm krossad

Vad har du for intresse då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Vad har du for intresse då?

pajasbrottning brukar svenska medier kalla det[smile]

var det jag ville syssla med när jag var tonåring sen blev jag en realist istället och nu har jag joinat arbetarklassen vilket var kul ett par år efter det man gått ut skolan, men nu känns det mer som nåt man är tvungen att göra men så äre väl vad man än väljer...frågan är bara om det går över och om man kan få gnistan tillbaks


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ögsta prio direkt att läsa upp gamla betyg från estetlinjen[rolleyes][crazy]

när du pluggar upp ämnen börjar du inte på någon linje som man gör när man börjar i gymnasiet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

pajasbrottning brukar svenska medier kalla detvar det jag ville syssla med när jag var tonåring sen blev jag en realist istället och nu har jag joinat arbetarklassen vilket var kul ett par år efter det man gått ut skolan, men nu känns det mer som nåt man är tvungen att göra men så äre väl vad man än väljer...frågan är bara om det går över och om man kan få gnistan tillbaks

Ja, du menar så ja. Man får val tanka lite vidare an så. Sjalv skulle jag vilja sjunga eller dansa som framtidsjobb, men det kommer aldrig handa, så jag satsar på något som intresserar mig i mindre grad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

när du pluggar upp ämnen börjar du inte på någon linje som man gör när man börjar i gymnasiet

jag vet[rolleyes] det jag ville poängtera var att jag inte orkar läsa upp dom ämnena som fattas och att det verkligen inte står på min prioriteringslista just nu att göra det. Känns som jag gjort mitt på utbildningsfronten. Pluggande lockar mig inte överhuvudtaget längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

et jag ville poängtera var att jag inte orkar läsa upp dom ämnena som fattas och att det verkligen inte står på min prioriteringslista just nu att göra det. Känns som jag gjort mitt på utbildningsfronten. Pluggande lockar mig inte överhuvudtaget längre.

ja sålänge man har ett fast jobb man trivs med så är det väl ingen idé att plugga just då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enloppa:

Ja, du menar så ja. Man får val tanka lite vidare an så. Sjalv skulle jag vilja sjunga eller dansa som framtidsjobb, men det kommer aldrig handa, så jag satsar på något som intresserar mig i mindre grad.

allt funkar bara man vill, dans och sång är ju populärt i hela världen men det handlar om att satsa

funderar dock på att börja tävla i bodybuilding ist, har nog potential och där kan man ju vara runt 60-70 och ändå ha en dunderfysik...måste bara sluta kröka så ofta som jag gör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

the savior:

allt funkar bara man vill, dans och sång är ju populärt i hela världen men det handlar om att satsafunderar dock på att börja tävla i bodybuilding ist, har nog potential och där kan man ju vara runt 60-70 och ändå ha en dunderfysik...måste bara sluta kröka så ofta som jag gör

Hård konkurans också.

Lycka till!


   
SvaraCitera