Aviseringar
Rensa alla

Ingen bi/homo runt arvika eller karlstad? 🙂


Ämnesstartare

Då admin som FAN inte vet vad han/hon sysslar med så är detta ingen jävla kontakt annons.
Vill lära känna någon eftersom jag själv inte är öppen för om min läggning.


   
Citera
Ämnesstartare

gurkan888:

detta ingen jävla kontakt annons.

kontaktannons då??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm.. mjo fan. lite sant blev de ju ^^ näru nu säger de 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

admin

Du hade det under sex-forumet.
du undrade om någon bodde i vissa städer.
Hur är det då INTE en kontaktannons menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vad spelar det för roll om man frågar om någon bor i samma stad?
Hur kan DU få det till sexannons? Vill jag leta efter personer att ha sex med letar jag ju fan inte här inne.

Sånnafall är ju ALLT kontaktannonser när man frågar efter skype, mobilnummer osv.

Sätt dig och kolla igenom folks trådar istället för att bara läsa en jävla rubrik"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

Hur kan DU få det till sexannons?

läs detta:

Xisco:

Du hade det under sex-forumet.

och detta:

Xisco:

Du hade det under sex-forumet.

och detta kanske:

Xisco:

Du hade det under sex-forumet.

gurkan888:

Sånnafall är ju ALLT kontaktannonser när man frågar efter skype, mobilnummer osv.

Kontaktannonser ÄR tillåtna.
Kontaktannonser av sexuell art är INTE tillåtna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

läs detta:och detta:och detta kanske:Kontaktannonser ÄR tillåtna.Kontaktannonser av sexuell art är INTE tillåtna.

VART någonstans nämnde jag om sex? Om du nu säger att kontakt annonser är tillåtna så tog du bort två av mina inlägg som inte innehöll något om sexuella anspelningar.
Utan endast frågor om någon bor runt arvika/karlstad.
Om du får det till kontaktannons utav sexuell art,så vet jag fan inte hur du tolkar saker omkring i ditt liv.

Du går emot UM´s egna regler. OCh tro inte att du är så jävla tuff för att du är admin och kan skicka flera saker om och om igen.

Antar väl att du banar mig, tar bort detta inlägg osv. Gör det då. Då visar du ännu engång vilken patetisk och svag människa du är som tror att du är någon som har makt. Vilket är ren jävla bullshiit!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

VART någonstans nämnde jag om sex?

Xisco:

detta:

Image

Xisco:

och detta:

Image

Xisco:

och detta kanske:

Image

Du placerade tråden i fel forumdel! [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

VART någonstans nämnde jag om sex? Om du nu säger att kontakt annonser är tillåtna så tog du bort två av mina inlägg som inte innehöll något om sexuella anspelningar.Utan endast frågor om någon bor runt arvika/karlstad.Om du får det till kontaktannons utav sexuell art,så vet jag fan inte hur du tolkar saker omkring i ditt liv.Du går emot UM´s egna regler. OCh tro inte att du är så jävla tuff för att du är admin och kan skicka flera saker om och om igen.Antar väl att du banar mig, tar bort detta inlägg osv. Gör det då. Då visar du ännu engång vilken patetisk och svag människa du är som tror att du är någon som har makt. Vilket är ren jävla bullshiit!

Du är för rolig du 🙂
Se ovan så förstår du (eller inte) varför jag antog att det var sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Du är för rolig du :)Se ovan så förstår du (eller inte) varför jag antog att det var sex.

Ja du antar att det är en kontaktannons eftersom det är skrivet under forumet SEX.
Men jag har fortfarande inte nämt något om kontaktannons av sexuellkaraktär.
Så du Antar bara och gissar dig fram.

Jag har läst juridik i 3 år, och dina framlägganden är bara ren skit. Skulle inte hålla någonstans om det skulle gå vidare.
Sätt dig och läs på dig våra 4 grundlagar innan du nämner något mer. Och sen så kan du ju nu om du är så maktfreak kolla igenom fler inlägg som verkligen är kontaktannonser av sexuellkaraktär. Där det inte finns något att "anta" utan ren fakta.

Kan du inte se skillnad på dom områden som du nu är admin över, så borde du ta en tankeställare om du verkligen ska vara admin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

Jag har läst juridik i 3 år, och dina framlägganden är bara ren skit

Betvivlar detta starkt tbh.

gurkan888:

Sätt dig och läs på dig våra 4 grundlagar innan du nämner något mer.

Och på vilket sätt kan de tillföra ett skit här menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

Ja du antar att det är en kontaktannons eftersom det är skrivet under forumet SEX.

Du söker KONTAKT, icke-sexuell eller sexuell, är då det inte en KONTAKTannons oavsett vad du söker?

gurkan888:

admin

jag är inte admin 🙂

gurkan888:

Sätt dig och läs på

Läs sidans regler innan du börjar lipa tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

Jag har läst juridik i 3 år, och dina framlägganden är bara ren skit. Skulle inte hålla någonstans om det skulle gå vidare.

Läser du juridik fortfarande? Vad gör du isåfall kring Arvika/Karlstad mitt under terminen? Det finns ju inget Juristprogram på 200km åt något håll[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gurkan888:

Då admin som FAN inte vet vad han/hon sysslar med så är detta ingen jävla kontakt annons.

gurkan888:

Antar väl att du banar mig, tar bort detta inlägg osv. Gör det då. Då visar du ännu engång vilken patetisk och svag människa du är som tror att du är någon som har makt. Vilket är ren jävla bullshiit!

Du verkar vara en jävligt trevlig typ. Tror alla bögar i hela värmland kommer vilja umgås med dig efter att ha läst den här tråden.

gurkan888:

Jag har läst juridik i 3 år, och dina framlägganden är bara ren skit.

Det här var andra gången idag som jag fick bevisat för mig att man inte behöver vara smart för att vara jurist.

gurkan888:

Sätt dig och läs på dig våra 4 grundlagar innan du nämner något mer.

Vad i hela fittan har grundlagarna med din sexannons att göra?


   
SvaraCitera

gurkan888:

Antar väl att du banar mig, tar bort detta inlägg osv. Gör det då. Då visar du ännu engång vilken patetisk och svag människa du är som tror att du är någon som har makt. Vilket är ren jävla bullshiit!

[love]


   
SvaraCitera