Aviseringar
Rensa alla

ingen fattar ?!!?!!?!?!?


Myksa:

Perfekt!
Tror Halloween uppfanns av folk som ville bli av med gammalt godis. [bigsmile]

Och påsk. Fattar inte hur en kristen tradition kunnat bli så fokuserad på tiggeri.

Myksa:

Inte heller förtjust av smaken av kokos, och tror jag skippar att smörja in mig i det också. [smile]

Du borde testa! [no-no]

Myksa:

Haha! Ja det är inte illa! Och de tvålar väl ändå inte in sig i bassängen utan det är bara resterna från senaste duschen...

De duschar inte innan de går in i bassängen. Det har jag sett. [sad]


   
SvaraCitera

jävla tjöt om att du sminkar dej....[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Jag tror att du skulle må bra av att lyssna på vad dem faktiskt säger

VARFÖR skulle jag de? jag tänker ju inte sluta vara med mina kompisar och sluta sminka mej för de..¨


   
SvaraCitera

lenne1234:

VARFÖR skulle jag de? jag tänker ju inte sluta vara med mina kompisar och sluta sminka mej för de..¨

Det behöver du ju förstås inte göra, men du kanske ska lägga ned desto mer krut i studierna än i smink.


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Det behöver du ju förstås inte göra, men du kanske ska lägga ned desto mer krut i studierna än i smink.

Lättaste sättet att få bättre betyg tror jag personligen är att byta kompiskrets till kompisar som pluggar och hjälper dig med det + att inte sitta framför datorn.

När jag var 13 år var jag typ exakt som min kompiskrets. Du blir som du umgås, speciellt som tonåring.

Men du behöver inte byta kompiskrets krets, du kan ju lägga till ett.


   
SvaraCitera

Bajwa:

Lättaste sättet att få bättre betyg tror jag personligen är att byta kompiskrets till kompisar som pluggar och hjälper dig med det + att inte sitta framför datorn.

Ja, klart. Eller så skaffar man sig lite självdisciplin och kombinerar plugg med smink och att leka tuff.

Men hon är bara 13 år, så det kan man ju inte riktigt begära. Lär bli tufft sen när man ska börja jobba för betygen.


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Men hon är bara 13 år, så det kan man ju inte riktigt begära. Lär bli tufft sen när man ska börja jobba för betygen.

Samma taktik fungerar [badgrin]


   
SvaraCitera

isola:

Och påsk. Fattar inte hur en kristen tradition kunnat bli så fokuserad på tiggeri.

Men det är ju det hela kyrkan är uppbyggd på. De vill ju att du ska gå i kyrkan och betala kollekt...

isola:

Du borde testa! [no-no]

Skulle inte helt okej att stå och smörja in mig i vitt gojs. Nöjer mig med att lukta mig själv med inslag av skog och svett ibland. [smile]

isola:

De duschar inte innan de går in i bassängen. Det har jag sett. [sad]

Creepy! Vill inte tänka på gamla tanter mer. Oavsett om de duschar eller ej. [sad]


   
SvaraCitera

lenne1234:

jag vet inte vad jag ska göra för att få min mamma o lärare att FATTA att de fan inte är så !!!

Se till att få bra betyg och sköt skolan så kommer du undan med jävligt mycket. Dåliga betyg = lärare, föräldrar etc lägger sig i.


   
SvaraCitera

Myksa:

Creepy! Vill inte tänka på gamla tanter mer. Oavsett om de duschar eller ej. [sad]

Tur att du slipper dem [sad] Fast i framtiden måste du ju ha närkontakt med dem ([badgrin])
Och jag kommer att muteras till en ([cry])

Myksa:

Skulle inte helt okej att stå och smörja in mig i vitt gojs. Nöjer mig med att lukta mig själv med inslag av skog och svett ibland. [smile]

Skulle aldrig kunna sätta på mig kläder efter en dusch utan att ha smörjt in mig innan. Minns en gång för längesedan när jag var tvungen att göra då jag hade supersuperbråttom. Det kändes obehagligt.

Myksa:

Men det är ju det hela kyrkan är uppbyggd på. De vill ju att du ska gå i kyrkan och betala kollekt...

Kan omvärdera det hela och lägga kolor i kollektskålen ist.


   
SvaraCitera

isola:

Tur att du slipper dem [sad] Fast i framtiden måste du ju ha närkontakt med dem ([badgrin])

Måste jag? [sad]
Kan leva i celibat och bara ha en hund som sällskap. Men de luktar inte så mycket fräschare de...

isola:

Och jag kommer att muteras till en ([cry])

Haha! Underbart att du använde ordet "muteras". Men såja så illa kan det inte vara. Tänkt bara vad du kommer uppskatta handarbete, små kakor och promenader. [smile]
Enkla och billiga njutningar det där.

isola:

Skulle aldrig kunna sätta på mig kläder efter en dusch utan att ha smörjt in mig innan. Minns en gång för längesedan när jag var tvungen att göra då jag hade supersuperbråttom. Det kändes obehagligt.

Oj! Skadad? Obehagligt på vilket sätt då?
Du kanske borde använda mild tvål så att man är mjuk och fin efter.
Låter som om du tvättar dig i bensin. [smile]

isola:

Kan omvärdera det hela och lägga kolor i kollektskålen ist.

Haha, vilken underbart elak rundgång! Ondskans cirkel i praktiken. Tror det skulle sluta med att djävulen återuppstod på jorden. [censur]


   
SvaraCitera

Myksa:

Kan leva i celibat och bara ha en hund som sällskap. Men de luktar inte så mycket fräschare de...

Nä katter doftar bättre. Min katt doftar himmel och pannkaka hela tiden. Fascinerande.

Myksa:

Oj! Skadad? Obehagligt på vilket sätt då?

Stramt liksom! Men det var väl för att jag är så van vid att vara mjuk och lite kletig efteråt.

Myksa:

Du kanske borde använda mild tvål så att man är mjuk och fin efter.
Låter som om du tvättar dig i bensin. [smile]

Har bara milda tvålar [no-no] (skrev först "tvåler", värsta tantgrejen att göra)


   
SvaraCitera

isola:

Nä katter doftar bättre. Min katt doftar himmel och pannkaka hela tiden. Fascinerande.

Definitivt fascinerande. Minns att vår katt luktade... päls..?

isola:

Stramt liksom! Men det var väl för att jag är så van vid att vara mjuk och lite kletig efteråt.

Håller med om att direkt när man duschat så blir man sträv så att det blir svårt att få på sig kläderna.
Därför jag torkar mig noga och sedan tar på mig "lätta" kläder. [smile]

isola:

Har bara milda tvålar [no-no] (skrev först "tvåler", värsta tantgrejen att göra)

Tänker mig värsta bondtanten (som i bonde inte James Bond) som står och stöper tvåler. Sedan ska hon stånka korv och böja gräs - precis som mor i skutan. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Ja, klart. Eller så skaffar man sig lite självdisciplin och kombinerar plugg med smink och att leka tuff.

ehm jag leker inte tuff...? vadå, leker men tuff för att man använder smink? ;s asså jag är tonåring, smink måste man få använda utan att ses som att försöka va tuff


   
SvaraCitera

lenne1234:

ehm jag leker inte tuff...?

Jag har ingen aning, vet inte hur dem uppfattar dig.


   
SvaraCitera