Aviseringar
Rensa alla

Ingen Frukost..


Ämnesstartare

När jag vaknar varje morgon, har jag ingen aptit. Jag kan liksom inte äta på morgonen. Vet inte vad jag ska göra. Finns det någon mer som är så? P.S Endast seriösa svar TACK!


   
Citera
Ämnesetiketter

Ja, jag måste vara vaken ett par timmar innan jag äter. Har alltid varit så


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ja, jag måste vara vaken ett par timmar innan jag äter. Har alltid varit så

Eller så äter jag ändå.


   
SvaraCitera

Ja, jag är likadan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ja, jag måste vara vaken ett par timmar innan jag äter. Har alltid varit så

Det är EXAKT så på mig också! [sad]


   
SvaraCitera

Samma, brukar äta kvällsmat till frukost.


   
SvaraCitera

är alltid hungrig och sugen på att äta när jag vaknar [cute]


   
SvaraCitera

Sådär kände jag förut också, men jag tvingade i mig mat och nu har det blivit till en vana. Nuförtiden blir jag galen om jag inte får frukost! ):


   
SvaraCitera

så har jag fått på senare tid, tråkigt nog. Men om det finns så brukar jag ta med mig när jag går. Typ som drickyoghurt eller risifrutti


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

är alltid hungrig och sugen på att äta när jag vaknar


   
SvaraCitera

är alltid hungrig när jag vaknar


   
SvaraCitera

Ja, har aldrig kunnat äta på morgnarna


   
SvaraCitera

JAG KAN INTE HELLER ÄTA PÅ MORGONEN, SÄRSKILT INTE NÄR JAG SOVIT DÅLIGT ELLER SKA UPP OCH IVÄG VÄLDIGT TIDIGT. DÅ BRUKAR JAG KÖPA MED MIG EN KAFFE PÅ VÄGEN OCH STANNA TILL PÅ NÅGOT CAFÉ ELLER CAFÉT I SKOLAN OCH KÖPA EN BAGUETT OCH ÄNNU 1 KAFFE KANSKE JAG OCKSÅ DRICKER JUICE TILL DET


   
SvaraCitera

Jag såg en sida som handlade om hur man ska börja äta frukost. Första veckan börjar man med att bara dricka ett stort glas vatten på morgonen och sen ta t.ex. en banan på väg till skolan/jobbet. Andra veckan så tar man t.ex. ett glas fil och en banan påväg till skolan/jobbet. Sen så tar man fil och en banan, och en macka påväg till s/j. Och så ökar man på successivt liksom [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera