Aviseringar
Rensa alla

Ingen hemma än.


Ämnesstartare

Jag vet inte om mina föräldrar är oansvariga eller inte. Men de har inte kommit hem än, och det har resulterat i att jag nästan inte ätit någon middag idag. Hade kunnat göra eget, men det finns inget ätbart hemma nästan.

Blir så arg när det här händer, att dom inte ens hör av sig när de inte kommer hem. Min bror sitter bara på sitt rum och spelar hela tiden, han märker nästan inte ens av det här. Bryr han sig inte heller?
Min syster är inte heller hemma, säkert hos sin äckliga pojkvän.

Eftersom jag trodde att de skulle komma hem har jag inte varit och handlat något själv och affärerna stänger ju ganska tidigt.

Är jättehungrig nu och vet inte vad jag ska göra, kylskåpet är nästan tomt. [sad]

Ibland kan man inte annat än att hata vuxna. [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

[sad][sad] Usch, alltför många föräldrar borde inte få ha kvar sina barn. Hur gammal är du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge dej ut i skog och mark och ät ur naturens sköte [cute]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Usch, alltför många föräldrar borde inte få ha kvar sina barn. Hur gammal är du?

Ja, jag vet. Men det händer inte väldigt ofta, men när det väl händer så är det jättejobbigt.

Jag är 16.

Blackhole:

Ge dej ut i skog och mark och ät ur naturens sköte

Nej, vad ska man äta då? Gräs eller?

Jag är ingen kossa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var är dina föräldrar? 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rebellsyster:

Min bror sitter bara på sitt rum och spelar hela tiden, han märker nästan inte ens av det här. Bryr han sig inte heller?

hahah ^^


   
SvaraCitera

Säg till dom när dom kommer hem!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer mig hela tiden, och jag är utbytesstudent, så vågar ju inte bara gå och rota i kylskåpet hur som helst. Sen har vi ingen mat heller för den delen, så det är inte mycket att rota runt bland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så är det hemma hos mig med. Fast ombytta roller, det är min pappa som inte äter för att jag aldrig kommer hem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Händer mig hela tiden, och jag är utbytesstudent, så vågar ju inte bara gå och rota i kylskåpet hur som helst. Sen har vi ingen mat heller för den delen, så det är inte mycket att rota runt bland.

Hur orkar du? [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Hur orkar du?

Det är inte så svårt som man tror, har mitt liv på facebook och i skolan och med kompisarna du vet. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

Det är inte så svårt som man tror, har mitt liv på facebook och i skolan och med kompisarna du vet.

Men, om du svälter liksom [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Men, om du svälter liksom

fast bröd får jag äta hur mkt jag vill. Lite tråkigt i längden med toast med bara smör på dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HEMLIGHETSFUL:

fast bröd får jag äta hur mkt jag vill. Lite tråkigt i längden med toast med bara smör på dock.

Klaga!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du är sexton är det väl helt rimligt att dina föräldrar antar att du kan se till att få i dig mat på egen hand.


   
SvaraCitera